Lubbers De Jong sluit zich aan bij PR Boutiques International
- B2b
- 16 nov 2016 @ 09:00
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkPR
- 16 nov 2016 @ 09:00
- Redactie B2B
Lubbers De Jong heeft zich aangesloten bij PR Boutiques International. Met de aansluiting tot het wereldwijde netwerk geeft het Amsterdamse bureau, dat is gespecialiseerd in technologie sector, vorm aan haar internationale ambities. Bij PR Boutiques zijn 40 bureaus aangesloten die zijn verspreid over 14 verschillende landen.
Peter Keijzer, algemeen directeur Lubbers De Jong: ‘In de technologie sector vervagen landsgrenzen niet. Om kwaliteit te waarborgen voor onze klanten in het buitenland is het daarom belangrijk dat we internationaal samenwerken met gelijkgestemde vakbroeders. Als exclusieve partner in Nederland van PR Boutiques kunnen we wereldwijd schakelen met bureaus die dezelfde kwaliteitsnorm hanteren als wij, en vice versa. Hierdoor kunnen we onze klanten internationaal nog beter bedienen.’
PR Boutiques International
PR Boutiques International is een wereldwijd netwerk van PR bureaus. De leden van zijn allen zeer ervaren professionals die hun sporen hebben verdiend aan bureauzijde en in de corporate wereld. Leden van de PR Boutiques bieden een breed scala aan diensten, waaronder corporate PR, consumer PR, content marketing en crisis management. De aangesloten bureaus zijn winnaars van vakprijzen over de gehele wereld en zijn aangesloten bij de meest prestigieuze brancheorganisaties.
Lubbers De Jong werkt onder andere voor Red Hat, Infor en Interxion en is sponsor van de Plastic Soup Foundation, Pifworld en TEDxYouth Amsterdam. Vanuit Amsterdam bedient Lubbers De Jong de Benelux. Lubbers De Jong is winnaar van de Dutch PR Award.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
- De 8e editie van Nima Marketing Day vindt plaats op donderdag...
Laatste Nieuws
- Martien Korting van Gripp:... 25-04-2024
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing