Meltwater kiest voor Lubbers De Jong
- B2b
- 18 nov 2016 @ 14:40
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Big dataPRCommunicatieZakelijk
- 18 nov 2016 @ 14:40
- Redactie B2B
Meltwater heeft Lubbers De Jong geselecteerd als partner voor alle content marketing en pr-activiteiten. Lubbers De Jong gaat met communicatie en pr de naamsbekendheid van de online data-analist nog verder vergroten om het marktaandeel verder te laten groeien.
Bob van Velsen, managing director bij Meltwater: ‘De hoeveelheid online data wordt steeds groter. Informatie over maatschappelijke, economische en bestuurlijke thema’s staat ongefilterd op het internet. Of het nu om de CEO of marketeers gaat, organisaties moeten weten wat er in de samenleving speelt als ze goed geïnformeerde beslissingen willen nemen. Meltwater helpt organisaties om inzicht te vergaren in online data. We hebben voor Lubbers De Jong gekozen omdat zij als tech-specialist als geen ander in staat zijn om de relevantie van onze propositie over de bühne te brengen.’
Data driven society
Peter Keijzer, algemeen directeur Lubbers De Jong: ´We leven in een data driven society. Dat klinkt misschien vaag en abstract, maar dat hoeft het niet te zijn. Meltwater biedt inzicht in deze data door monitoring en analyse. Wij kijken er naar uit om samen met Meltwater Nederlandse organisaties in staat te stellen om beter geïnformeerde beslissingen te nemen.´
Over Meltwater
Meltwater monitort en analyseert online data. Met de nieuwste technologie filtert Meltwater de gegevens van miljarden openbare digitale bronnen. Dankzij realtime analyse zijn klanten beter en sneller in staat goed geïnformeerde beslissingen te nemen die groei en ontwikkeling stimuleren. Meltwater is van oorsprong een Noors bedrijf dat zich sinds 2001 specialiseert in data analyse. Het bedrijf heeft wereldwijd 56 kantoren. Nederlandse klanten worden bediend vanuit Amsterdam.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing