Meltwater kiest voor Lubbers De Jong

Meltwater kiest voor Lubbers De Jong
  • B2b
  • 18 nov 2016 @ 14:40
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • Big dataPRCommunicatieZakelijk

Meltwater heeft Lubbers De Jong geselecteerd als partner voor alle content marketing en pr-activiteiten. Lubbers De Jong gaat met communicatie en pr de naamsbekendheid van de online data-analist nog verder vergroten om het marktaandeel verder te laten groeien.

Bob van Velsen, managing director bij Meltwater: ‘De hoeveelheid online data wordt steeds groter. Informatie over maatschappelijke, economische en bestuurlijke thema’s staat ongefilterd op het internet. Of het nu om de CEO of marketeers gaat, organisaties moeten weten wat er in de samenleving speelt als ze goed geïnformeerde beslissingen willen nemen. Meltwater helpt organisaties om inzicht te vergaren in online data. We hebben voor Lubbers De Jong gekozen omdat zij als tech-specialist als geen ander in staat zijn om de relevantie van onze propositie over de bühne te brengen.’

Data driven society                    
Peter Keijzer, algemeen directeur Lubbers De Jong: ´We leven in een data driven society. Dat klinkt misschien vaag en abstract, maar dat hoeft het niet te zijn. Meltwater biedt inzicht in deze data door monitoring en analyse. Wij kijken er naar uit om samen met Meltwater Nederlandse organisaties in staat te stellen om beter geïnformeerde beslissingen te nemen.´

Over Meltwater
Meltwater monitort en analyseert online data. Met de nieuwste technologie filtert Meltwater de gegevens van miljarden openbare digitale bronnen. Dankzij realtime analyse zijn klanten beter en sneller in staat goed geïnformeerde beslissingen te nemen die groei en ontwikkeling stimuleren. Meltwater is van oorsprong een Noors bedrijf dat zich sinds 2001 specialiseert in data analyse. Het bedrijf heeft wereldwijd 56 kantoren. Nederlandse klanten worden bediend vanuit Amsterdam.

 

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken