Toch kerstpakketten voor ABN Amro-medewerkers dit jaar

Toch kerstpakketten voor ABN Amro-medewerkers dit jaar
  • B2b
  • 16 dec 2016 @ 16:00
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Onder het motto ‘Eind goed, alles goed’ vindt vanmiddag op het Gustav Mahlerplein in Amsterdam, een ludieke actie plaats. ABN Amro medewerkers worden in de gelegenheid gesteld om dit jaar toch een kerstpakket mee naar huis te kunnen nemen.

De campagne ‘Eind goed, alles goed’ is ontwikkeld door Platform Promotional Products (PPP), de branchevereniging voor promotionele producten, relatiegeschenken en kerstpakketten, in samenwerking met WGDP/GéPéBé, organisator van dé vakbeurs voor kerstpakketten en eindejaarsgeschenken.

Waarom deze actie
ABN Amro heeft dit jaar besloten om de kerstpakketten voor haar medewerkers te schrappen. Dit besluit heeft veel stof doen opwaaien op de werkvloer van de bank. Op deze manier wordt er 1,5 miljoen euro bespaard. Volgens Platform Promotional Products wordt hierbij voorbijgegaan aan de impact van een kerstgeschenk als waardering voor de medewerkers. Dit getuige ook de bijna 1.000 reacties van verontwaardigde medewerkers en de reacties op verschillende discussies die op LinkedIn en andere sociale media gestart zijn.

De actie: toast met 'Zalm'
Vanmiddag om 16:00 uur zal bij de personeelsuitgang van het hoofdkantoor van ABN Amro te Amsterdam op het Gustav Mahlerplein een arrenslee met paard, een rad van avontuur met spreekstalmeester en twee kerstvrouwen aanwezig zijn. Alles leuk aangekleed met kerstpakketten en kerstmuziek. De medewerkers die via de personeelsuitgang het pand verlaten, worden opgewacht door een kerstvrouw die hen een toastje ‘Zalm’ aanbiedt en een voucher uitreikt. Met deze voucher mogen de medewerkers ter plekke aan het Rad van Avontuur draaien om zo direct kans te maken op een kerstpakket ter waarde van 50,- euro (50% win kans).

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken