Bynder sluit zich aan bij Salesforce Commerce Cloud
- B2b
- 2 feb 2017 @ 12:12
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - PartnershipMarketingautomationInnovatieSales
- 2 feb 2017 @ 12:12
- Redactie B2B
Bynder, marktleider in digital asset management (DAM) oplossingen, sluit zich aan bij het Salesforce partnerprogramma. De samenwerking zal zich richten op de Salesforce Commerce Cloud, die gebruikers helpt om zo snel mogelijk unified commerce te realiseren. Met de Bynder Salesforce Commerce Cloud cartridge worden gebruikers in staat gesteld om Bynder als enige bron te gebruiken voor alle digitale assets binnen de Salesforce Commerce Cloud-omgeving.
De Commerce Cloud stelt merken in staat om hun doelgroep een gepersonaliseerde ervaring te bieden. Het aanbod van Commerce Cloud omvat web, mobiel, social en in-store gebruikers. Hiermee kan een volledige uniforme merkbeleving geboden worden aan gebruikers van Commerce Cloud, die naast commerciële handel ook marketing, klantenservice en meer omvat.
Wereldwijd schalen
Bynder brengt nu een integratie met de Salesforce Commerce Cloud op de markt. Hiermee kunnen producten moeiteloos wereldwijd geschaald worden, zijn alle vormen van branding eenvoudig samenhangend te houden en wordt daarmee uiteindelijk klantbeleving verbeterd. Onder marketeers bestaat een dringende behoefte aan eenvoudige toegang tot alle branding assets die voor verschillende platformen in omloop zijn. Het Bynder-platform stelt marketeers nu in staat om zonder vertraging productafbeeldingen en de bijhorende informatie te gebruiken, voor de perfecte samenhang met het e-Commerce platform en een uniforme uitstraling.
Consistente branding
‘Dit nieuwe platform stelt marketeers per direct in staat om consistente branding door te voeren, waar ze maar willen’, stelt Chris Hall, CEO en oprichter van Bynder. ‘Branding teams boeken zo een enorme tijdswinst, omdat ze niet meer voortdurend alle digitale assets op de verschillende e-Commerce platformen up to date hoeven te houden. Het risico om de verkeerde, oude materialen te gebruiken neemt hiermee aanzienlijk af. Merkuitingen krijgen hierdoor dus een veel snellere time to market.’ Bynder rekent onder meer KLM Royal Dutch Airlines en innocent drinks tot zijn klantbestand en levert wereldwijd aan ruim 350 bedrijven de geavanceerde oplossing voor branding automation. Ga naar dit rapport voor meer informatie.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- [column] Merken bouwen is mensenwerk (en veel geduld hebben)
- Michiel Verstraten: LinkedIn Marketing is succesvol recept...
- [column] SXSW2024: waarachtig of waar-achtig?
- JIC BRO lanceert buitenreclame bereiksonderzoek ‘BRO Next’
- Global plaatst DOOH op 9 nieuwe NS-stations
Laatste Nieuws
- Global plaatst DOOH op 9 nieuwe... 28-03-2024
- Michiel Verstraten: LinkedIn... 21-03-2024
- JIC BRO lanceert buitenreclame... 21-03-2024
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing