Van Straaten werkt met retailers aan toekomst visual branding
- B2b
- 1 feb 2017 @ 15:05
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - InnovatieKennissessie
- 1 feb 2017 @ 15:05
- Redactie B2B
Van Straaten, specialist op het gebied van innovatieve visuele communicatie, organiseert een reeks bijeenkomsten om de toekomst van visual branding vorm te geven. Wat zijn tot 2020 de grootste uitdagingen waar retailers voor staan? En hoe kan visual branding bijdragen aan de oplossingen? De specialist op het gebied van innovatieve visuele communicatie roept retailers en shopper marketeers op om samen vooruit te kijken.
De eerste 'Co-Creation 2020' bijeenkomst vindt op 14 februari plaats in het Van Straaten Experience Center. De bijeenkomst draait om het belang van flexibiliteit in visual branding. ‘One size fits all is niet meer van deze tijd’, aldus directeur Niels van Straaten. ‘Daar staat tegenover dat het voor franchises en grote ketens vanuit financieel perspectief heel verleidelijk kan lijken om daar voor te kiezen. Het probleem is alleen dat je dan weer omzet misloopt. We willen samen met retailers kijken hoe dit vraagstuk het beste kan worden opgelost.’
Toegevoegde waarde
Er is bij de eerste sessie ruimte voor een groep van 12 experts, die samen met Van Straaten over de toekomst zullen nadenken. ‘Dat is een hele bewuste keuze’, aldus van Straaten. ‘Met een groep van deze omvang heeft iedereen de ruimte om zich in de discussie te mengen. Zo kom je gericht tot een helder resultaat, terwijl er tegelijk de mogelijkheid is om specifieke cases door te spreken. Daarmee is de bijeenkomst voor alle aanwezige experts van toegevoegde waarde.’ Meer informatie over de bijeenkomst 'Co-Creation 2020' staat op deze site.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing