Yvonne Nassar nieuwe voorzitter PIM

Yvonne Nassar nieuwe voorzitter PIM
  • B2b
  • 17 feb 2017 @ 12:00
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Yvonne Nassar neemt met ingang van 16 februari 2017 de rol van voorzitter Platform Innovatie in Marketing (PIM) over van Hans Molenaar. Yvonne Nassar is als head of marketing & innovation werkzaam bij RAI Amsterdam. Ze volgt Hans Molenaar op die zich volledig wil richten op de groei van Beeckestijn Business School.

Aftredend voorzitter Molenaar: ‘Na 15 jaar is het een mooi moment om het stokje over te dragen. Ik ben heel blij dat Yvonne deze rol overneemt en samen met het bestuur de toekomst van PIM verder gaat vormgeven. Yvonne is een ervaren marketeer met veel internationale ervaring en kennis van zowel innovatie als events. In mijn ogen een ideaal profiel als voorzitter van PIM.’

Ambitie

Yvonne Nassar: ‘PIM staat als een huis. We zijn Hans Molenaar ontzettend dankbaar voor de energie die hij al die jaren in PIM heeft gestoken. De organisatie is onder zijn leiding sterk geprofessionaliseerd en inhoudelijk vormgegeven. Hans heeft tijdens zijn voorzitterschap onder andere Marketeer of the Year Award, Marketing Wetenschapsprijs, Marketing Literatuurprijs en ook het Marketing Trendrapport opgezet.’

Volgens Nassar is de ambitie van PIM om van Nederland het meest inspirerende marketingland van Europa te maken. ‘Dit doen wij door marketeers in staat te stellen hun kennis en netwerk te verrijken. En hen uit te dagen hun stem in zowel de organisatie als de boardroom te laten gelden. Als bestuurslid werk ik hier sinds een jaar aan mee. Ik kijk ernaar uit om als voorzitter, samen met het bestuur en de PIM community, onze ambitie waar te maken.’

Het PIM bestuur bestaat uit:

  • Yvonne Nassar, head of marketing & innovation RAI Amsterdam

  • Aljan de Boer, strateeg en keynote speaker TRENDSACTIVE

  • Arend-Jan Nijhuis, directeur Blueorangegroup en programma manager SMART Data voor IAK verzekeren

  • Olaf Ouwerkerk, voice of the customer Nederlandse Energie Maatschappij

  • Pascal van Hombergh, marketeer DLL (Rabobank groep)

Bezoekers van de aanstaande kennissessie De marketingorganisatie anno 2017 op 14 maart kunnen kennismaken met het bestuur. 


PIM
Platform Innovatie in Marketing (PIM) is het kennisnetwerk op het raakvlak van marketing, innovatie en technologieën. PIM wil kennis en netwerk van haar leden vergroten en van Nederland het meest inspirerende marketingland van Europa maken. Dit doet PIM door jaarlijks themasessies en marketing workshops te organiseren en diverse awards uit te reiken, waaronder de Marketing Literatuurprijs en de Marketeer of the year. PIM heeft 800 leden. Voor meer informatie: www.pimonline.nl

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken