4e keynote Martech17 Wieke Vrielink (Transavia): Customer Experience is voor ons een key differentiator
- B2b
- 14 aug 2017 @ 09:48
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Evenement
- 14 aug 2017 @ 09:48
- Sjaak Hoogkamer
Wieke Vrielink is customer journey expert bij luchtvaartmaatschappij Transavia. Ze is de 4e keynote spreker op het Marketing & Technology Event op 9 november a.s. in De Flint in Amersfoort. Ze heeft een achtergrond in diverse marketingfuncties en is haar carrière gestart bij ABN Amro. Na 7 jaar maakte ze de overstap naar de airline industrie vanwege haar grote passie voor de luchtvaart. Bij Martinair, KLM en Transavia heeft zij in diverse functies gewerkt waarin marketingpropositie, communicatie en customer experience centraal staan.
Vrielink heeft sinds 2014 bij Transavia een leidende rol gehad in het design en implementatie van een nieuw organisatiemodel voor de commerciële teams naar zelforganiserende teams. Als gevolg daarvan heeft zij sinds begin 2017 een leidende rol in de zogenoemde Base Lead Customer Experience. Een multidisciplinair team dat zich richt op de customer journey na boeking. Van het voorbereiden van je reis, naar het check-in en airport proces, het product & de klantbeleving aan boord en alle customer service en after care activiteiten.
In haar presentatie op het MarTech17 Event gaat ze dieper in op de stelling dat customer experience een key differentiator is voor Transavia. ‘Het aan elkaar verbinden van de gehele klantreis is een grote uitdaging voor iedere airline en tegelijkertijd van cruciaal en strategisch belang voor een excellente klantbeleving. Transavia bouwt aan een platform dat alle touchpoints met elkaar verbindt wat het mogelijk maakt om de klant op een pro-actieve, consistente, efficiënte en persoonlijke manier te benaderen, zowel voor sales als service doeleinden, ‘aldus Vrielink. Door in dit platform klantprofiel, vluchtprofiel en medewerkersprofiel samen te brengen, wordt volgens haar alle relevante informatie real-time beschikbaar.
Boek hier kaarten voor het Marketing&Technology Event op 9 november
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Global plaatst DOOH op 9 nieuwe... 28-03-2024
- Michiel Verstraten: LinkedIn... 21-03-2024
- JIC BRO lanceert buitenreclame... 21-03-2024
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing