Jeroen Hubert Ikea: nieuwe voorzitter SAN
- B2b
- 13 sep 2017 @ 19:02
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 13 sep 2017 @ 19:02
- Sjaak Hoogkamer
Het bestuur van de SAN | Stichting Adverteerdersjury Nederland, heeft Jeroen Hubert tot haar nieuwe voorzitter gekozen. Hij volgt hiermee Paul Geraeds (ceo van Bakker.com) op, die de afgelopen 5 jaar voorzitter was. Jeroen Hubert is in het dagelijkse leven Global Marketing Communication Manager bij de Ikea Group en brengt een jarenlange ervaring op het gebied van marketing en communicatie aan adverteerderszijde mee.
Jeroen Hubert: ‘Ik heb enorm veel zin en vertrouwen om een fenomeen als de SAN de komende jaren weer een stap verder te brengen, vanuit een stevige basis. Kennis delen en netwerken zijn hierbij het uitgangspunt.’
Ewa Skotnicki, manager Marketingcommunicatie bij Triodos Bank Nederland, is in het bestuur secretaris/vicevoorzitter geworden. Jasper van der Bijl, manager Marketing Communicatie bij Pon (VW). blijft in het dagelijks SAN bestuur de penningmeester.
Tevens is Caroline van Turennout, manager Marketing & Communicatie Zeeman, nieuw toegetreden tot het bestuur van de SAN alsmede Robbert de Vreede in het dagelijks leven bij Unilever Benelux, Vice President Foods & digital transformation. Zij vullen de plek op in het SAN bestuur ontstaan door het vertrek van Aline van Keulen (KPN) en Paul Geraeds (Bakker.com) die resp. 5 en 8 jaar in het SAN bestuur hebben gezeten.
Verder kent de SAN naast de vijf hierboven genoemde bestuursleden de volgende drie leden: Léontine Admiraal, senior manager business Development PwC, Jaap Houthuijs ex Bols, Ron Schneider, hoofd Marketing & Sales bij de NS.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Column Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Rico Bakker opent Nima Marketing Day
- Vogelaar neemt Mailweb.nl over
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
Laatste Nieuws
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
- [branded content] Congrescoach geeft... 11-04-2024
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing... 09-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing