Jeroen Hubert Ikea: nieuwe voorzitter SAN

Jeroen Hubert Ikea: nieuwe voorzitter SAN
  • B2b
  • 13 sep 2017 @ 19:02
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Het bestuur van de SAN | Stichting Adverteerdersjury Nederland, heeft Jeroen Hubert tot haar nieuwe voorzitter gekozen. Hij volgt hiermee Paul Geraeds (ceo van Bakker.com) op, die de afgelopen 5 jaar voorzitter was. Jeroen Hubert is in het dagelijkse leven Global Marketing Communication Manager bij de Ikea Group en brengt een jarenlange ervaring op het gebied van marketing en communicatie aan adverteerderszijde mee.

Jeroen Hubert: ‘Ik heb enorm veel zin en vertrouwen om een fenomeen als de SAN de komende jaren weer een stap verder te brengen, vanuit een stevige basis. Kennis delen en netwerken zijn hierbij het uitgangspunt.’

Ewa Skotnicki, manager Marketingcommunicatie bij Triodos Bank Nederland, is in het bestuur secretaris/vicevoorzitter geworden. Jasper van der Bijl, manager Marketing Communicatie bij Pon (VW). blijft in het dagelijks SAN bestuur de penningmeester.

Tevens is Caroline van Turennout, manager Marketing & Communicatie Zeeman, nieuw toegetreden tot het bestuur van de SAN alsmede Robbert de Vreede in het dagelijks leven bij Unilever Benelux, Vice President Foods & digital transformation. Zij vullen de plek op in het SAN bestuur ontstaan door het vertrek van Aline van Keulen (KPN) en Paul Geraeds (Bakker.com) die resp. 5 en 8 jaar in het SAN bestuur hebben gezeten.

Verder kent de SAN naast de vijf hierboven genoemde bestuursleden de volgende drie leden: Léontine Admiraal, senior manager business Development PwC, Jaap Houthuijs ex Bols, Ron Schneider, hoofd Marketing & Sales bij de NS.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken