T-Mobile lanceert platform voor MKB
- B2b
- 29 sep 2017 @ 15:32
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - ContentDigitaal
- 29 sep 2017 @ 15:32
- Redactie Online
T-Mobile presenteert ‘Founders’, een nieuw platform boordevol inspirerende en praktische verhalen voor en door ondernemers. Dit platform richt zich hoofdzakelijk op ondernemers die aan de basis staan van of leiding geven aan de 1,6 miljoen kleine en middelgrote ondernemingen. Daarnaast wil T-Mobile naar eigen zeggen met een redactionele mix van mobiele technologie, werk en lifestyle ook ondernemende geesten in het bedrijfsleven inspireren.
Centraal in die verhalen staat het thema ‘mobiel werken’ in al zijn facetten. Zo staan op Founders onder meer interviews over diverse (web)winkeliers, zelfstandigen of startups en de rol die online werken speelt in het succes van hun bedrijf. Maar ook portretten van interessante IoT-projecten en een serie met podcasts rondom marketing en management. De website biedt een mix van zakelijke, praktische content met meer work-lifestyle gerelateerde berichten.
Directeur Zakelijke Markt Marieke Snoep: ‘Met Founders willen we beter aansluiten op de behoefte uit de markt. Vragen van onze klanten beantwoorden, producten en diensten bedenken die nog beter aansluiten op hun individuele wensen’, zo vervolgt Snoep. ‘Met dit platform maken we een logische volgende stap op het gebied van content marketing. Omdat we beter inzicht krijgen in onze doelgroep, kunnen wij onze verschillende zakelijke klanten steeds beter en persoonlijk bereiken. Omdat we content gaan aanbieden die voor hen relevant is, weten zij ons ook steeds beter te vinden.'
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
- [column] Merken bouwen is mensenwerk (en veel geduld hebben)
- Michiel Verstraten: LinkedIn Marketing is succesvol recept...
- [column] SXSW2024: waarachtig of waar-achtig?
- JIC BRO lanceert buitenreclame bereiksonderzoek ‘BRO Next’
Laatste Nieuws
- Michiel Verstraten: LinkedIn... 21-03-2024
- JIC BRO lanceert buitenreclame... 21-03-2024
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing