PIM Marketingliteratuurprijs op 28 november
- B2b
- 16 nov 2017 @ 09:48
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Awards
- 16 nov 2017 @ 09:48
- Sjaak Hoogkamer
Welk marketingboek maakte het meeste indruk op de jury dit jaar? Welk boek draagt het meest bij aan de vernieuwing binnen het marketing vakgebied? Op 28 november organiseert PIM de traditionele kennismakingsavond met de 10 genomineerde auteurs en hun boek.
Afgelopen jaar won Creating value with big data analytics van Peter Verhoef, Edwin Kooge en Natasha Walk. Dit jaar zijn er opnieuw 10 nieuw verschenen marketingboeken genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs. De winnaar van dit jaar wordt bekendgemaakt tijdens deze sessie.
Kies zelf je programma
Alle auteurs zijn gevraagd hun werk te komen toelichten. Tijdens deze avond kies je zelf de onderwerpen waar je meer van wilt weten. Aan het einde van de avond vindt de uitreiking van de Marketing Literatuurprijs plaats.
Onderstaande titels zijn genomineerd:
• Het einde van online winkelen, Wijnand Jongen
• De kracht van platform strategie, Cor Molenaar
• Startup Branding, Andy Mosmans
• Customer journey optimalisatie , Rob Luif
• Big data marketing , Paul Postma
• De marketingorganisatie van de toekomst, Rob Beltman
• De relatie economie, Xavier van Leeuwe, Matt Lindsay, Matthijs van de Peppel
• Sterke merken, betere wereld , Bart Brüggenwirth
• Sportmarketing – waardecreatie binnen de sport , Kok – Gruijters – De Zeeuw
• Influencers, Carole Lamarque
Aanmelden voor het event van 28 november kan via www.pimonline.nl
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing