Frans Reichardt nieuwe voorzitter PvkO

Frans Reichardt nieuwe voorzitter PvkO
  • B2b
  • 15 dec 2017 @ 14:07
  • 5826 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Personalia

Frans Reichardt is 14 december in de Algemene Ledenvergadering van PvKO benoemd als bestuurslid. Per 1 januari 2018 neemt hij de voorzittershamer over van Ed Peelen die de voorzittersfunctie drie-en-een-half jaar heeft bekleed. Tijdens de Inspiratiesessie ‘De Toekomst van Klantgericht Ondernemen’ gaf Reichardt alvast een voorschot: ‘De toekomst is aan bedrijven die klantgedreven ondernemen.’

Als spreker, trainer/coach en adviseur helpt Frans Reichardt (‘De Klantenluisteraar’)  bedrijven aan blije klanten en betere resultaten. Hij deelt zijn ideeën in diverse boeken en blogs. Zijn focus op Customer Experience Management en met name de Voice of the Customer wil hij als nieuwe voorzitter gebruiken om PvKO nog beter op de kaart te zetten en Nederland te inspireren naast klantgericht ook klantgedreven te ondernemen: ‘Organisaties worden uiteindelijk klantdata gedreven, klantgedrag gedreven en klantfeedback gedreven. Ik zie ernaar uit deze visie te delen met de community van klantgerichtheidsprofessionals in en rond PvKO.’

Peelen

Ed Peelen, bijzonder hoogleraar Contentmarketing aan de Universiteit van Amsterdam en Partner ICSB Marketing & Strategy,  is sinds juli 2014 voorzitter van PvKO en heeft in deze rol een stevige impuls gegeven aan de ontwikkeling van de vereniging. Nadruk op inhoudelijk krachtige kennisoverdracht, wetenschappelijke onderbouwing en het aanhalen en versterken van de relatie met het HBO zijn belangrijke milestones die hij met PvKO heeft behaald.

Scherp

Karoline Wiegerink, directeur PvKO: ‘Bestuur, organisatieteam en directie danken Ed voor de fijne samenwerking: transparant, betrouwbaar, down-to-earth en altijd scherp met klantgerichtheid in het vizier! Hij heeft een waardevolle bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van de community die duizenden professionals verbindt en inspireert.’


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • NIMA Expertgroep Business-to-Business