Start-up Bready hangt dagelijks vers brood aan de deur
- B2b
- 1 dec 2017 @ 11:09
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Geen tag
- 1 dec 2017 @ 11:09
- Lucas Boon
De Haarlemse ondernemer Erwin Miedema heeft een start-up gelanceerd: Bready. Ochtenden zijn namelijk al chaotisch genoeg, zo stelt hij. 'En niemand zit te wachten op een diepgevroren boterham om half acht.' Dat is het moment dat Bready te hulp schiet: door een vers brood aan de voordeur te hangen. Het Amsterdamse bureau Jungle Minds is betrokken geweest bij de lancering van de start-up.
Tot 00:00 uur kun je op de website van Bready kiezen uit een assortiment van brood, krentenbollen en croissants. Het oorspronkelijke idee komt van serie-ondernemer Erwin Miedema - tevens Haarlems ondernemer van het jaar 2016. 'Met alle bezorgdiensten van vandaag de dag zijn er eigenlijk op elk moment van de dag vele logistieke aanbieders. Behalve in de ochtend! Zo is het idee van Bready rond mei 2017 geboren: met het doel een service te ontwikkelen die ochtenden makkelijker en relaxter maakt.'
Vanaf afgelopen augustus is Bready -in samenwerking met Jungle Minds- echt gestart met het uitdenken en bouwen van Bready. 'Van het tweaken van het brood tot het ontwerpen van de verpakking en de website. En natuurlijk het bouwen van de applicatie en het werven van eigen bezorgers. Allemaal in drie maanden tijd.'
'In de geest van Silicon Valley start-ups proberen we lean en klantgericht te werken. En dus bouwen we erg snel, testen we in vroeg stadium en maken we 'on the go' verbeteringen. De afgelopen weken draaien we al kleine tests met een beperkte doelgroep. Daarbij gaat van alles mis, maar je leert er waanzinnig veel van. Dat is ook het mooie aan zo'n digitale propositie als Bready: dat je ontzettend snel kunt leren van feedback van klanten en deze ook meteen kan toepassen.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing