Marketeer Scholten start bij Interxion

Marketeer Scholten start bij Interxion
  • B2b
  • 24 jan 2018 @ 11:33
  • 6865 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Geen tag

Het Nederlandse Interxion, Europese leverancier van carrier- en cloudneutrale datacenterdiensten, heeft zijn marketingteam versterkt met Melissa Scholten.

Scholten gaat zich bezighouden met de ontwikkeling van creatieve en lokaal relevante marketingcampagnes met de nadruk op online. Bovendien wordt ze verantwoordelijk voor de social media activiteiten. Ook SEO, marketing automation en  inbound marketing behoren tot haar takenpakket.

Ervaring

Met de aanstelling van Scholten haalt Interxion veel online marketingervaring binnen. Ze heeft verschillende marketingfuncties bekleed bij onder andere de Rabobank, Maandag en Kuijs Reinder Kakes Makelaars & Adviseurs. Daarnaast deed ze internationale werkervaring op als Marketing Coördinator bij Michael Page. Ook had ze haar eigen boekingsagentschap en evenementenbureau. Over haar nieuwe functie vertelt Scholten: ‘Interxion is een drijvende kracht achter de digitale economie. Het verbindt bedrijven, zowel letterlijk als figuurlijk. Ik heb enorm veel zin om hier aan de slag te gaan en bij te dragen aan de enorme groei die dit bedrijf in Europa realiseert.’


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken