NIMA en NEVI werken samen op register MyCareer
- B2b
- 7 feb 2018 @ 09:43
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Arbeidsmarkt
- 7 feb 2018 @ 09:43
- Sjaak Hoogkamer
Vanaf nu is er een centrale plaats waar de diploma’s van zowel beroepsvereniging NEVI - voor inkoopprofessionals - en NIMA - voor marketingprofessionals - worden getoond.
Op www.mycareer.nl garanderen NEVI en NIMA de echtheid van de getoonde diploma’s. Op de website worden de gediplomeerde professionals ook in de gelegenheid gesteld zich extra te profileren. NEVI en NIMA werken samen en versterken zo de waarde van de bekende en erkende beroepsdiploma’s. Het platform is makkelijk te raadplegen voor Human Resource medewerkers, bijvoorbeeld tijdens een sollicitatieprocedure. Gediplomeerden kunnen eenvoudig naar de url van het register doorverwijzen op het cv. Door het online en actief kunnen checken van de diploma’s wordt diplomafraude tegengegaan en kunnen gediplomeerden zich extra onderscheiden.
Vacatures
MyCareer is een dynamisch en interactief startpunt voor alle professionals die door NEVI of NIMA zijn gediplomeerd. Gediplomeerden kunnen na aanmelding en verificatie inloggen op MyCareer, dat naast het diplomaregister een aantal relevante extra’s bevat. Zoals het zoeken naar vacatures via een vacaturescraper of aangeven dat hij of zij benaderd wil worden voor een nieuwe baan.
Bij de totstandkoming van het nieuwe platform hebben NEVI en NIMA samengewerkt met softwareleverancier Paragin, gespecialiseerd in het in kaart brengen van competenties, het ontdekken van talenten, het toetsen van kennis en het erkennen van verworven competenties.
NIMA is vorig jaar al gestart met MyCareer. Dit verving het veel geraadpleegde NIMA online Diplomaregister. Door de samenwerking met NEVI groeit het online en openbaar diplomaregister MyCareer verder uit tot een interactief platform.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
- [column] Merken bouwen is mensenwerk (en veel geduld hebben)
- Michiel Verstraten: LinkedIn Marketing is succesvol recept...
- [column] SXSW2024: waarachtig of waar-achtig?
- JIC BRO lanceert buitenreclame bereiksonderzoek ‘BRO Next’
Laatste Nieuws
- Michiel Verstraten: LinkedIn... 21-03-2024
- JIC BRO lanceert buitenreclame... 21-03-2024
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing