TQ lanceert membersclub voor tech community

TQ lanceert membersclub voor tech community
  • B2b
  • 12 mrt 2018 @ 10:20
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • InnovatieCommunicatie

De Amsterdamse tech hub TQ kondigt een membersclub voor de internationale tech community aan.

De nieuwe membersclub is ontworpen met de toekomst in het achterhoofd. TQ wil daarmee groeimogelijkheden vergroten door de community toegang te bieden tot succesvolle tech ondernemers, het netwerk van zijn partners zoals Google, Booking.com en KPMG, feesten in 'de kleinste disco ter wereld' en zelfs een crèche voor kinderen van werkende ouders.

Robert Gaal, managing director van TQ, laat weten: 'We zijn hier geen co-working space aan het bouwen. In de nieuwe club kun je ervaren hoe het werk van de toekomst eruit ziet. Hier kun je oprichters van beginnende en gevestigde start-ups, experts in verschillende disciplines en investeerders uit diverse industries ontmoeten. Onze focus ligt op start-ups, groei en tech.'

De hub accepteert nieuwe aanmeldingen op basis van aanbevelingen vanuit de community om zodoende start-ups met potentieel een springplank naar succes te bieden en om de samenwerking in TQ's internationale netwerk bestaande uit oprichters, investeerders en experts te verbeteren.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken