Multichannel Conference: mix je eigen content

Multichannel Conference: mix je eigen content
  • B2b
  • 16 apr 2018 @ 14:26
  • 14176 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • ContentEvenement

Aanstaande woensdag en donderdag is het zover: Multichannel Conference in DeFabrique te Utrecht. Hoe goed ken jij jouw klant nu eigenlijk? We blikken vast vooruit.

Met sprekers van onder meer Gracious, Spotler en Sooqr belooft het een niet te missen event te worden. Benieuwd naar het volledige programma? Ga hier naartoe. Een bezoek aan Multichannel is gratis. Ga hier naartoe om je in te schrijven.

Stel je eens voor: een evenement waar jij jouw succesverhalen, klantcases of jouw visie op de markt kunt delen met jouw doelgroep. Zonder dat jij je hoeft in te spannen om jouw doelgroep naar het evenement te krijgen. Multichannel Conference is zo’n evenement!

Branchespecialisten en kennispartners kunnen een theater huren per dag(deel) om zo de mooiste klantcases te delen, tips en tricks over de bühne te brengen en om van gedachten te wisselen met potentiële klanten. Je hebt volledige controle over wie het theater bezoekt en wie er naar jouw presentaties komt luisteren.

In aanloop naar aanstaande woensdag publiceert MarketingTribune interviews met diverse sprekers. Lees alvast:

Lees ook: 'Russische e-commerce wereld loopt voorop'

En: 'Iedereen is op zoek naar persoonlijke aandacht'

En: 'Ik geloof in small data'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken