Multichannel Conference: tips van de redactie

Multichannel Conference: tips van de redactie
  • B2b
  • 16 apr 2018 @ 15:56
  • 14117 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • ContentEvenement

Mix je eigen content tijdens Multichannel 2018, aanstaande woensdag en donderdag in DeFabrique te Utrecht. Wat zijn de niet te missen talks?

Met sprekers van onder meer Gracious, Spotler en Sooqr zijn de verwachtingen hooggespannen. Benieuwd naar het volledige programma? Ga hier naartoe. Een bezoek aan Multichannel is gratis. Ga hier naartoe om je in te schrijven.

 

Woensdag

De grootste investeerder in print in een digitaal tijdperk

Koopjedeal ooit begonnen als een zolderkamer onderneming is uitgegroeid tot grootste online aanbieding website in zijn soort mede door grootse investeringen in print en juiste opvolging online.

Van persona's naar realtime personalisatie: hoe doe je dit nu eigenlijk?

Binnen een paar jaar vindt meer dan 85% van de klantcontacten digitaal plaats en is customer experience belangrijker dan product en prijs. Hoe hou je binding met je klant en blijf je de klant het gevoel geven zich 'thuis' te voelen? Voldoet het werken met persona's dan nog wel of moeten we nog een stapje extra zetten?

Data & AI: Hoe zet je dit concreet in binnen je marketingorganisatie?

Artificial Intelligence (AI) manifesteert zich steeds vaker in het dagelijks leven en in allerlei vormen van marketing. Maar wat houdt het precies in, hoe pas je het toe en wat kan jouw bedrijf daarmee? Maak kennis met de innoverende kracht van Artefact.

Donderdag

Multichannel binnen de technische sector onmogelijk?

Hoe benut je optimaal de kansen die de vele marketingkanalen je bedrijf bieden? Sinds 4 jaar heeft Warmteservice een verdienmodel aan haar multi-channel strategie gekoppeld en biedt zij deze haar toeleveranciers/fabrikanten aan. Dit zorgt voor een grote betrokkenheid bij deze partijen.

Onderscheidende klantenservice als groeistrategie

De ene organisatie ziet de klantenservice als een noodzakelijk kwaad terwijl de andere organisatie het ziet als mogelijkheid om klanten aan zich te binden. Geen visie op klantcontact is een gemiste kans, want een goede klantenservice strategie kan zorgen voor (nog meer) groei van je organisatie!

Conversie optimalisatie met MetaDimensions bij de Persgroep

Conversieoptimalisatie wordt steeds belangrijker bij Nederlands grootste uitgever. Miljoenen bezoekers van de sites van De Persgroep worden dagelijks betrokken bij meerdere tests. Testen verhogen het rendement voor de Persgroep.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken