Schaal+: digital en design talent in huis
- B2b
- 10 apr 2018 @ 10:17
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Arbeidsmarkt
- 10 apr 2018 @ 10:17
- Sjaak Hoogkamer
Met de start van 17 nieuwe digitale talenten dit jaar heeft Schaal+ vanaf nu zowel digital marketing- als digital designtalenten in huis. De interesse in jong digitaal talent blijft enorm groeien.
Schaal+ weet in te spelen op deze groeiende behoefte en verbindt nieuwe opdrachtgevers aan haar programma’s, waaronder NS, Evi van Lanschot, ANWB en CZ. Daarnaast sluiten Vanderlande, Louwman & Parqui, Eneco, Initial CWS, Selecta, a.s.r., KRO-NCRV en Nutreco zich sinds dit jaar ook aan bij de Digital Talent Programma’s van Schaal+. Met de uitbreiding van deze opdrachtgevers worden Schaal+ talenten nu actief ingezet in een breed spectrum van branches, waaronder zakelijke dienstverlening, transport & logistiek, automotive, FMCG, financiële dienstverlening en media.
Toekomst
Rik de Boer, oprichter Schaal+: ‘We zien vanuit steeds meer branches de vraag toenemen naar jong digitaal talent. Doordat onze talenten breed inzetbaar zijn, maken we het organisaties in deze branches mogelijk om gebruik te maken van deze talenten, die vernieuwing, energie en een frisse blik meebrengen. Wij geloven dat organisaties, die goed gebruikmaken van de kwaliteiten van jong talent, bestendiger zijn voor de toekomst. Daarom zien we deze uitbreiding als een positieve ontwikkeling voor de ontwikkeling van het digitale vakgebied.’
Vakkennis
Juist de combinatie van opleiding, coaching en begeleiding vanuit Schaal+ maakt het programma volgens De Boer interessant voor opdrachtgevers. Op die manier kunnen zij namelijk talent direct inzetten in hun digital marketing of UX-teams en tegelijkertijd gebruik maken van de meest actuele digitale vakkennis en de juiste skills.
Kirsten Andres, manager afdeling Communicatie, Marketing & Leden bij KRO-NCRV: ‘Als KRO-NCRV willen wij jong talent de kans geven om zich in de mediasector te ontwikkelen. Dit doen we met talentvolle programmamakers en jong journalistiek talent. En ook op onze marketingafdeling, waarbij we hen alle ruimte geven voor frisse ideeën en out-of-the-box denken. We willen graag van hen leren en verrast worden.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing