Schaal+: digital en design talent in huis

Schaal+: digital en design talent in huis
  • B2b
  • 10 apr 2018 @ 10:17
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Arbeidsmarkt

Met de start van 17 nieuwe digitale talenten dit jaar heeft Schaal+ vanaf nu zowel digital marketing- als digital designtalenten in huis. De interesse in jong digitaal talent blijft enorm groeien.

Schaal+ weet in te spelen op deze groeiende behoefte en verbindt nieuwe opdrachtgevers aan haar programma’s, waaronder NS, Evi van Lanschot, ANWB en CZ. Daarnaast sluiten Vanderlande, Louwman & Parqui, Eneco, Initial CWS, Selecta, a.s.r., KRO-NCRV en Nutreco zich sinds dit jaar ook aan bij de Digital Talent Programma’s van Schaal+. Met de uitbreiding van deze opdrachtgevers worden Schaal+ talenten nu actief ingezet in een breed spectrum van branches, waaronder zakelijke dienstverlening, transport & logistiek, automotive, FMCG, financiële dienstverlening en media.

Toekomst

Rik de Boer, oprichter Schaal+:  ‘We zien vanuit steeds meer branches de vraag toenemen naar jong digitaal talent. Doordat onze talenten breed inzetbaar zijn, maken we het organisaties in deze branches mogelijk om gebruik te maken van deze talenten, die vernieuwing, energie en een frisse blik meebrengen. Wij geloven dat organisaties, die goed gebruikmaken van de kwaliteiten van jong talent, bestendiger zijn voor de toekomst. Daarom zien we deze uitbreiding als een positieve ontwikkeling voor de ontwikkeling van het digitale vakgebied.’

Vakkennis

Juist de combinatie van opleiding, coaching en begeleiding vanuit Schaal+ maakt het programma volgens De Boer interessant voor opdrachtgevers. Op die manier kunnen zij namelijk talent direct inzetten in hun digital marketing of UX-teams en tegelijkertijd gebruik maken van de meest actuele digitale vakkennis en de juiste skills. 

Kirsten Andres, manager afdeling Communicatie, Marketing & Leden bij KRO-NCRV: ‘Als KRO-NCRV willen wij jong talent de kans geven om zich in de mediasector te ontwikkelen. Dit doen we met talentvolle programmamakers en jong journalistiek talent. En ook op onze marketingafdeling, waarbij we hen alle ruimte geven voor frisse ideeën en out-of-the-box denken. We willen graag van hen leren en verrast worden.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken