[NMD18] Waar gaat Martine Boekestein van Rijk Zwaan naar toe op de dag der dagen?

[NMD18] Waar gaat Martine Boekestein van Rijk Zwaan naar toe op de dag der dagen?
  • B2b
  • 8 jun 2018 @ 08:03
  • 11840 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
  • Evenement

Nog 2 weken tot Nima Marketing Day editie 2018 op donderdag 21 juni in DeFabrique in Utrecht. MarketingTribune vroeg Martine Boekestein, Specialist Marketing Communication bij Rijk Zwaan en Marketing Talent of the Year 2018 haar top-10 favoriete sessies met ons te delen.

Rijk Zwaan ontwikkelt groenterassen en verkoopt daarvan de zaden aan telers over de hele wereld. Het is een snel groeiend familiebedrijf dat continue investeert in onderzoek en ontwikkeling. Er werken 2.800 mensen verdeeld over ruim 30 landen.

Boekestein: ‘Vanuit mijn passie voor merken, merkstrategie en positionering trekt mijn aandacht het meest naar de sessies in de categorie The Brand, The Story en The Experience. Echter, er zitten zoveel andere mooie sprekers bij, dat het nog heel lastig kiezen wordt!’

Heineken

Eén van mijn favoriete merken gaat vertellen over toekomstscenario’s. Deze sessie wil ik sowieso bijwonen.

The Avocado Show

In de groente- en fruitbranche is dit een schitterend voorbeeld van marketing en branding. Ik wil het verhaal van Ron Simpson graag horen.

Univé

Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe strategie van Univé en de nieuwe proposities die zij hebben gekozen, maar met name ook hoe dit intern is uitgerold.

Edding

Ik hoop te leren van de transformatie die Edding heeft doorgemaakt en tips en tricks mee te nemen om zelf toe te passen.

Hallmark

Die trigger dat Hallmark aan de vooravond staat van een volgende uitdaging maakt dat ik dit wil horen!

CM.com

CM ken ik goed en de transitie die zij hebben doorgemaakt is enorm. Ik hoop iets te leren over het hele proces.

Talpa Radio

Hoe transformeer je iets wat al bekend is naar een sterk merk? Ik ben heel benieuwd hoe Talpa dit heeft gedaan.

Bol.com

De opkomst van online en e-commerce interesseert mij enorm. En van wie kun je er beter over horen dan een grote speler als bol.com?

Karwei

Ik ben heel benieuwd naar hoe zij een nieuwe kernwaarde binnen de hele organisatie en naar buiten hebben geïmplementeerd.

Fairtrade Original

Ik ken het verhaal van Fairtrade Original eigenlijk niet, terwijl die verandering juist zo interessant is!

Ook een kaartje bemachtigen voor de dag der dagen, klik dan hier! Benieuwd wie er nog meer spreken? Klik dan hier! Met het volgen van dit congres zijn er 6 PE-punten te verdienen!




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken