[NMD18] Waar gaat Martine Boekestein van Rijk Zwaan naar toe op de dag der dagen?
- B2b
- 8 jun 2018 @ 08:03
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Evenement
- 8 jun 2018 @ 08:03
- Nanny Kuilboer
Nog 2 weken tot Nima Marketing Day editie 2018 op donderdag 21 juni in DeFabrique in Utrecht. MarketingTribune vroeg Martine Boekestein, Specialist Marketing Communication bij Rijk Zwaan en Marketing Talent of the Year 2018 haar top-10 favoriete sessies met ons te delen.
Rijk Zwaan ontwikkelt groenterassen en verkoopt daarvan de zaden aan telers over de hele wereld. Het is een snel groeiend familiebedrijf dat continue investeert in onderzoek en ontwikkeling. Er werken 2.800 mensen verdeeld over ruim 30 landen.
Boekestein: ‘Vanuit mijn passie voor merken, merkstrategie en positionering trekt mijn aandacht het meest naar de sessies in de categorie The Brand, The Story en The Experience. Echter, er zitten zoveel andere mooie sprekers bij, dat het nog heel lastig kiezen wordt!’
Heineken
Eén van mijn favoriete merken gaat vertellen over toekomstscenario’s. Deze sessie wil ik sowieso bijwonen.
The Avocado Show
In de groente- en fruitbranche is dit een schitterend voorbeeld van marketing en branding. Ik wil het verhaal van Ron Simpson graag horen.
Univé
Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe strategie van Univé en de nieuwe proposities die zij hebben gekozen, maar met name ook hoe dit intern is uitgerold.
Edding
Ik hoop te leren van de transformatie die Edding heeft doorgemaakt en tips en tricks mee te nemen om zelf toe te passen.
Hallmark
Die trigger dat Hallmark aan de vooravond staat van een volgende uitdaging maakt dat ik dit wil horen!
CM.com
CM ken ik goed en de transitie die zij hebben doorgemaakt is enorm. Ik hoop iets te leren over het hele proces.
Talpa Radio
Hoe transformeer je iets wat al bekend is naar een sterk merk? Ik ben heel benieuwd hoe Talpa dit heeft gedaan.
Bol.com
De opkomst van online en e-commerce interesseert mij enorm. En van wie kun je er beter over horen dan een grote speler als bol.com?
Karwei
Ik ben heel benieuwd naar hoe zij een nieuwe kernwaarde binnen de hele organisatie en naar buiten hebben geïmplementeerd.
Fairtrade Original
Ik ken het verhaal van Fairtrade Original eigenlijk niet, terwijl die verandering juist zo interessant is!
Ook een kaartje bemachtigen voor de dag der dagen, klik dan hier! Benieuwd wie er nog meer spreken? Klik dan hier! Met het volgen van dit congres zijn er 6 PE-punten te verdienen!
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing