Anema marketingmanager Greenchoice

Anema marketingmanager Greenchoice
  • B2b
  • 5 jun 2018 @ 10:36
  • 12925 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Geen tag

Greenchoice heeft Frederieke Anema (32) aangesteld als marketingmanager. Anema volgt Marieke van den Hoek op, die in maart commercieel directeur werd bij de duurzame energieleverancier.

In haar nieuwe functie is Anema verantwoordelijk voor het verder ontwikkelen en implementeren van de marketingstrategie. Anema: ‘Ik vind het een prachtige kans om Greenchoice - samen met een team van 17 zeer gemotiveerde en creatieve collega’s - in volle snelheid verder op de Nederlandse kaart te zetten. Ik kijk ernaar uit om ons duurzame merk verder uit te bouwen, de binding met onze klanten te versterken en voortdurend te blijven innoveren met nieuwe producten, diensten en proposities. Alles staat in het teken om samen met onze klanten groene keuzes te maken.’

Anema is binnen de marketingafdeling bij Greenchoice werkzaam geweest als teamcoördinator Groei & Activatie. Na haar studie economie aan de Vrije Universiteit Amsterdam werkte Anema zes jaar lang in verschillende marketingfuncties bij Vodafone, zowel in Nederland, Spanje als in Engeland. 

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken