DVJ Insights Marketing Research en Analytics Bureau van het jaar
- B2b
- 7 jun 2018 @ 09:24
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Onderzoek
- 7 jun 2018 @ 09:24
- Redactie Design
DVJ Insights is bij de uitreiking van de MOAwards 2018 uitgeroepen tot Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar. De prijs voor Insights Professional aan bedrijfszijde ging naar Daniëlle Koning van UWV.
De grote groei die DVJ Insights doormaakt, is volgens de jury van de MOAwards ‘niet leidend maar juist het gevolg van een tomeloze inzet’
Lucas Hulsebos, mede-eigenaar van het bureau, beaamt dat, maar zegt ook dat hard groeien zijn ambitie was: ‘Ik heb een voorliefde voor grote, strategische projecten. Daar moet je een bepaalde omvang voor hebben en je moet heel goed weten waar je morgen naartoe wil. Het is makkelijk om te doen wat je gisteren deed, maar als je als bureau vooruit wil moet je het morgen anders durven doen.’
Insights Professional aan bedrijfszijde werd Daniëlle Koning van UWV. De jury roemde haar slagvaardigheid, die er voor gezorgd heeft dat de klant bij UWV veel meer centraal staat. In de drie jaar dat Koning voor UWV werkt, zegt ze de organisatie te zien verschuiven van procesgericht- naar klantgericht denken: ‘Als we nu een app ontwikkelen, vragen we eerst onze klanten wat ze willen in plaats van zomaar iets te bouwen.’
Insights Professional aan bureauzijde is Eltine van der Veer van Braingineers: ‘Als start-up zijn we hier een beetje een vreemde eend in de bijt. Deze prijs zien we dan ook echt als een erkenning.’
Niels Bouwman van Kantar Millward Brown mocht de prijs voor Young Talent van het jaar in ontvangst te nemen. De jury was lovend over zijn beheersing van methodologie en modellen en hoe hem dat de mogelijkheid geeft ‘buiten de lijntjes te kleuren’.
De jury koos unaniem voor André Scholten als Digital & Webanalist van 2018. Deze zelfstandige seo- en webanalyticsspecialist kan volgens de jury ‘toveren met data’.
De prijs voor Insights Scientist van het jaar ging naar Lara Lobschat.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing