Gerd de Bruycker (Cisco): Live communicatie is vast onderdeel omni channel marketing

Gerd de Bruycker (Cisco): Live communicatie is vast onderdeel omni channel marketing
  • B2b
  • 3 jul 2018 @ 08:04
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Evenement

Op 10 juli is alweer de 3e editie van de The Experience Conference. Organisator is de 15-jarige IDEA. We bellen daags voor het event met enkele sprekers. Gerd de Bruycker is Marketing Director Northern Europe bij Cisco.

Staat live communicatie inmiddels voldoende op de kaart bij de marketeer? Ja/nee, waarom denk je? ‘Ja, zeker weten. Live communicatie (events) is sedert geruime tijd een van de meest effectieve marketingactiviteiten. De evolutie die we zien is dat events geen stand alone activiteiten meer (mogen) zijn, maar een onderdeel van de omni channel marketing approach en mix van een bedrijf.

Wat is in jouw ogen de belangrijkste meerwaarde van dit event?

‘Dat is toch vooral nieuwe inzichten opdoen, en veel netwerken.’

Wat is voor mensen in deze tak van sport een absolute uitdaging de komende jaren?

‘De combinatie van on site activiteiten met online voor deelnemers (hoe kan technologie de deelnemers helpen en een unieke beleving bezorgen) en online content en agenda voor niet-deelnemers.’

Wat is in grote lijnen jouw verhaal op TEC?

‘Ik ga vooral de nadruk leggen op datgene wat ik net zeg in mijn vorige antwoord. Als je kijkt naar de marketing van vandaag dan zijn events niet meer weggestopt in een aparte silo. Ze passen, als het goed is, in je omni channel aanpak. In mijn sessie krijg je inzichten van hoe wij bij Cisco te werk gaan en hoe we zaken in marketing integreren: wat data, analytics en inzichten kunnen betekenen voor live events.’

Zie hier voor meer informatie en kaarten.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken