Gumption lanceert internationaal label Liftov

Gumption lanceert internationaal label Liftov
  • B2b
  • 9 jul 2018 @ 16:44
  • 10202 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Digital design

Het Nederlandse NewBird en het Belgische Blend bundelen hun krachten onder de naam Liftov. Zij breiden hun internationale slagkracht uit samen met Gumption, het groeiplatform voor digitale ondernemers.

Derk de Kimpe, managing partner van Liftov, laat weten: 'Terwijl wij vertrekken vanuit positionering en strategie zijn onze Nederlandse collega's specialisten in human centered design en gamification. Die kennis is goudwaarde bij de verfijning van de user experience. Ook in België groeit de vraag naar deze knowhow.'

Medebestuurder Jaap Gerretsen zegt: 'De mens staat centraal in alles wat wij ontwerpen. We voegen spelelementen toe aan onze ontwerpen. Gamification werkt motiverend bij het aanleren van nieuw gedrag.'

Ga voor meer informatie naar de website.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken