Nima en ROC van Amsterdam en Flevoland slaan handen ineen
- B2b
- 16 jul 2018 @ 11:08
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Opleiding
- 16 jul 2018 @ 11:08
- Redactie MarketingTribune
Het ROC van Amsterdam en Flevoland is een samenwerking aangegaan met Nima. Doel is het digitaliseren van onderwijs en het inbedden van online marketing binnen het regulier onderwijs.
ROCvA gaat examens afnemen in Basiskennis Marketing en Nima A Marketing; twee niveaus bij verschillende studiejaren. Daarnaast werkt ROCvA nauw samen met Nima aan het ontwikkelen van een mbo-keuzedeel Online Marketing, een keuzedeel van 480 uur. Nima biedt momenteel al twee mbo-keuzedelen aan: Basiskennis Marketing (240 uur) en Marketing (480 uur).
Zowel Nima als ROCvA zijn partners van het initiatief House of Digital, waar gewerkt wordt aan het nieuwe keuzedeel Online Marketing en aan het digitaliseren van het onderwijs. De samenwerking houdt ook in dat ROCvA wordt erkend als Nima Education Partner voor de opleiding Medewerker Marketing en Communicatie Niveau 4.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing