Nima en ROC van Amsterdam en Flevoland slaan handen ineen

Nima en ROC van Amsterdam en Flevoland slaan handen ineen
  • B2b
  • 16 jul 2018 @ 11:08
  • 17879 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune

    Redactie
    MarketingTribune
  • Opleiding

Het ROC van Amsterdam en Flevoland is een samenwerking aangegaan met Nima. Doel is het digitaliseren van onderwijs en het inbedden van online marketing binnen het regulier onderwijs.

ROCvA gaat examens afnemen in Basiskennis Marketing en Nima A Marketing; twee niveaus bij verschillende studiejaren. Daarnaast werkt ROCvA nauw samen met Nima aan het ontwikkelen van een mbo-keuzedeel Online Marketing, een keuzedeel van 480 uur. Nima biedt momenteel al twee mbo-keuzedelen aan: Basiskennis Marketing (240 uur) en Marketing (480 uur).

Zowel Nima als ROCvA zijn partners van het initiatief House of Digital, waar gewerkt wordt aan het nieuwe keuzedeel Online Marketing en aan het digitaliseren van het onderwijs. De samenwerking houdt ook in dat ROCvA wordt erkend als Nima Education Partner voor de opleiding Medewerker Marketing en Communicatie Niveau 4.

Redactie MarketingTribune

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken