Nima flexibiliseert afleggen examens
- B2b
- 19 jul 2018 @ 10:30
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Digitaal
- 19 jul 2018 @ 10:30
- Lucas Boon
Nima gaat per 1 september voor zijn examens logistiek samenwerken met Lamark, dat een landelijk dekkend netwerk aan digitale toetslocaties biedt.
Nima examineert al jaren digitaal, maar wil de examens meer flexibiliseren zodat iedereen examen kan doen op moment en plaats naar keuze.
Luuk Ros, manager content & business bij Nima, laat weten: 'Na 52 jaar op bezoek te moeten gaan bij dat strenge Nima (het lijkt wel afrijden) gaan we stapje voor stapje naar ‘examen zoals het je uitkomt’.'
Met het landelijk dekkend netwerk aan digitale toestlocaties, is dit nu ook mogelijk voor de examenkandidaten. Nima start eerst met de flexibilisering van de digitale examens Nima Basiskennis en Nima A en Nima A1 en Nima B1 Sales. De digitalisering van de Nima B examens zullen daarop volgen. Nima streeft ernaar om op korte termijn al zijn examens op flexibile wijze aan te bieden via een fijnvertakt netwerk van toestlocaties. Jaarlijks doen zo'n 3.000 mensen examen voor Nima Basis, A, B of C.
Lamark levert logistieke diensten aan examenbureaus. Een landelijk dekkend netwerk van testcenters maakt het voor examenkandidaten mogelijk hun examen af te nemen op een datum en tijd die hen het beste uitkomt. Het bedrijf is een onafhankelijke partij die niet gebonden is aan een opleidingsinstituut.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing