Rob Beltman spreekt MarketingTroonrede 2018 uit

Rob Beltman spreekt MarketingTroonrede 2018 uit
  • B2b
  • 17 aug 2018 @ 11:46
  • 22980 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Onderzoek

Rob Beltman, de winnaar van de PIM Marketing Literatuurprijs 2017 met zijn boek ‘De marketingorganisatie van de toekomst’, spreekt op dinsdag 25 september op kasteel Nyenrode de MarketingTroonrede 2018 uit.

De stichting MarketingTroonrede heeft als doel om de rol van marketing binnen alle typen organisaties kritisch te duiden en te versterken. Bovendien wordt bekeken hoe marketing steeds weer kan innoveren. Met PIM Marketing Literatuurprijs-winnaar Rob Beltman krijgt de MarketingTroonrede dit jaar een Troonredenaar die in zijn recente boek ook zelf pleit voor een integrale rol van marketing in organisaties.

Rol van innovatie

Naast de rol van marketing zal de MarketingTroonrede ook ingaan op de rol van innovatie voor organisaties, producten en diensten. Professor dr. Henry Robben (hoogleraar marketing Nyenrode Business Universiteit) zal in zijn beschouwing op de MarketingTroonrede ingaan op dit fenomeen vanuit vier paradoxen die hij onderkent binnen marketing en innovatie.

MarketingTroonredenaar

De MerketingTroonrede wordt dit jaar voor de derde keer uitgesproken. De Stichting hoopt met deze derde editie recht te doen aan een traditie waarbij jaarlijks door een aansprekende CEO of Marketeer de MarketingTroonrede wordt uitgesproken. In voorgaande edities vervulden respectievelijk Robert van Houten (toenmalig CEO AGU Holding) en Inge Beckers (Partner Inge Beckers Brand Management) deze eretitel.

Voor de editie 2018 heeft Rob Beltman toegezegd de MarketingTroonrede uit te spreken en te voorzien van een beschouwing daarop. Hierbij zal hij zeker ook ingaan op aspecten die hij in zijn prijswinnende boek naar voren brengt omtrent de  ontwikkeling van het vakgebied en zijn visie daarop. Naast auteur is Rob Beltman expert op het gebied van Customer Engagement & Excellence en sinds februari 2018 tijdelijk als Marketing Director werkzaam bij de Jaarbeurs te Utrecht.

MarketingTroonrede event 2018

De MarketingTroonrede wordt dit jaar niet zoals gewoonlijk op de derde, maar op de vierde dinsdag in september (25-09) uitgesproken. Dit event wordt in samenwerking met de alumni kringen Innovatie Management en Marketing & Digital van Nyenrode Business Universiteit georganiseerd.

Save the date: dinsdag 25 september aanvang 19.00 uur – inloop vanaf 18.00 (mogelijkheid om een broodje mee te eten). Locatie: kasteel Nyenrode (Breukelen) – wapenkamer.

Aan melden kan via deze link: http://ow.ly/Fd6O30l90jQ of via www.marketingtroonrede.nl

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken