Scoupy keert 10 miljoen euro uit
- B2b
- 24 jul 2018 @ 14:44
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Consumenten
- 24 jul 2018 @ 14:44
- Redactie Contentmarketing
Marketingplatform voor boodschappers Scoupy heeft meer dan 10 miljoen euro aan consumenten uitgekeerd door middel van cashbacks.
'Een enorme mijlpaal', aldus Scoupy-founder Valentijn Bras. 'In minder dan drie jaar tijd zijn er meer dan 7 miljoen cashback-aanvragen uitbetaald en gisteren zijn we de mijlpaal van tien miljoen euro aan uitgekeerde cashbacks gepasseerd.'
Recent werd ook bekend dat Sanoma zijn belang in Scoupy verder heeft vergroot en dat de oprichters van het platform zich vanaf september gaan richten op internationale expansie. Per 1 september gaat Maurits Priem aan de slag als managing director bij Scoupy.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wim Creative Agency neemt David... 18-03-2025
- Thijs de Boer versterkt creatief... 17-03-2025
- De marketingtransfers van week 10,... 14-03-2025
- Surf en Nikhef kiezen ServerDirect... 11-03-2025
- De marketingtransfers van week 9, 202507-03-2025
- Consultancybureau zet AI in voor... 04-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center