[Ingezonden] De nieuwste trends en technologieën op het gebied van customer experience? Ontdek ze bij SAP Customer Experience Live!

[Ingezonden] De nieuwste trends en technologieën op het gebied van customer experience? Ontdek ze bij SAP Customer Experience Live!
  • B2b
  • 31 aug 2018 @ 11:19
  • Link
  • Sales
    Sales


    BBP Media
  • Geen tag
  • 31 aug 2018 @ 11:19
  • Sales

Succesvolle bedrijfsstrategieën draaien om connecties met klanten, partners en industrieleiders. In een wereld waar innovatie en concurrentie aan de orde van de dag zijn, nemen vertrouwen en service een steeds belangrijkere plek in voor klanten. Ze moeten kunnen bouwen op een organisatie.

Geen enkele vraag kan onbeantwoord blijven en geen enkele aankoop kan ontbreken in het persoonlijke overzicht. De service moet goed zijn. In geen enkele sector of branche accepteren klanten nog een slechte ervaring. Als jij de customer experience op orde hebt, kun je klanten voor altijd aan je bedrijf binden.

Klanten willen persoonlijke interacties in real-time. Tegelijkertijd willen organisaties zoveel mogelijk winst en groei zien. Dit is pas mogelijk als de klant op de eerste plaats komt. Zonder klant is er immers geen omzet. Maar klanten van tegenwoordig zijn terecht veeleisend. Als je niet aan hun wensen voldoet, blijven ze niet loyaal aan jouw bedrijf. Met een single view van de klant kan loyaliteit bereikt worden. Dit is een relatie die verder gaat dan een enkele transactie. Klaar om op reis te gaan met de klant? Technologie en innovatie mogen dan niet ontbreken in je bagage.

Ontdek de nieuwe customer experience in Barcelona

Om bedrijven te helpen deze reis te maken, organiseert SAP Customer Experience op 10 en 11 oktober SAP Customer Experience Live. Dit evenement, eerder bekend als SAP Hybris Summit, vindt plaats in Barcelona. Bezoekers leren hier over de innovaties die de customer engagement gaan vormgeven, als optimale marketing, slimmere sales en de nieuwste technologieën. Hiermee worden bedrijfsdoelstellingen omgezet in concrete daden. Bezoekers kunnen een eigen programma samenstellen. Er is voor ieder wat wils: van retailer tot marketingmanager en van een C-level bestuurder tot klantenservicemedewerker. De nieuwste technologieën en wereldwijde trends op het gebied van customer engagement passeren het gehele weekend de revue.  

Om als bedrijf aan de start te staan van de nieuwe, innovatieve customer experience is het belangrijk om goed beslagen ten ijs te komen. Op SAP Customer Experience Live is er de mogelijkheid om met meer dan 4000 experts te sparren over de transitie naar een klantcentrale organisatie. Daarnaast kunnen bezoekers ook met industry influencers praten en van grote bedrijven horen hoe zij de transformatie naar een intelligent enterprise hebben gemaakt. Zo zijn Bavaria, Shell en PPG van de partij.

Bij SAP Customer Experience Live zullen daarnaast 250 expertsessies in het teken staan van customer engagement. Zo staat in een van de sessies intelligent marketing centraal. Andere sessies gaan bijvoorbeeld over hoe je een perfecte digitale klantervaring kan bieden vanuit de cloud en hoe de customer experience een katalysator kan zijn voor bedrijfsgroei.

Op weg naar een intelligent enterprise

Nieuwsgierig hoe de nieuwste technologieën kunnen bijdragen aan een intelligent enterprise waarin de klant centraal staat? Gebruik bijvoorbeeld AR om aan klanten te laten zien hoe een nieuwe bank in hun interieur staat of zelfs hoe een kledingstuk bij een bepaald figuur past. De unieke AR showcases bij SAP Customer Experience Live laten zien hoe een ervaring gepersonaliseerd kan worden terwijl je de C/4HANA visie verkent. Ook is er The Innovator Zone waar enkele van de beste start-ups van Sillicon Valley (Israël) de allernieuwste innovaties op het gebied van customer engagement tonen. Daarnaast worden er innovaties getoond bij de Innovation Campus. Bezoek hier de SAP Customer Experience Labs, the SAP Customer Experience Incubator en SAP Customer Experience Strategic Co-Innovation om met eigen ogen te zien hoe de nieuwste technologieën terugkomen in de SAP-oplossingen. Daarnaast kun je een sessie van een half uur boeken met een expert op het gebied van deze oplossingen om te ontdekken hoe deze kunnen helpen business vraagstukken op te lossen.

Ready, set, code!

Ga je toch liever zelf aan de slag? Dan wil je de HackatonLIVE niet missen. De dag voor het evenement, op 9 oktober, begint deze 24 uurs codeer sessie. Hierbij kun je aan de slag met eigen use cases, terwijl je gebruik maakt van de nieuwste SAP Customer Experience oplossingen. De winnaars van de hackathon mogen ook nog eens hun prototype presenteren tijdens SAP Customer Experience Live.

Als je geen connectie met de klant aangaat, dan kun je bedrijfsdoelstelling ook niet halen. Connect with purpose. Ben je al klaar om jouw organisatie te transformeren naar een klantcentrale intelligente enterprise en de concurrentie voor te blijven? Leer alles over wat het betekent om op het alsmaar veranderende snijvlak van customer engagement en customer experience te opereren bij SAP Customer Experience Live! En bindt zo de klant levenslang aan jouw organisatie. Kaartjes voor dit tweedaagse evenement in Barcelona zijn te verkrijgen via: https://sapcxlive2018.sapevents.com/. Wees er snel bij, want tot 31 augustus geldt het early bird tarief.

 

Sales
  • Sales

  • Werkt bij: BBP Media
  • Functie:
  • Website:
  • Profiel »

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken