Hertz: première met eerste bioscoopauto

Hertz: première met eerste bioscoopauto
  • B2b
  • 10 aug 2018 @ 10:56
  • 12099 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Innovatie

Hertz introduceert een Ford Galaxy met ingebouwde bioscoop om de recent geïntroduceerde ‘Go Anywhere’ Wi-Fi in Europa te vieren.

Hertz heeft 's werelds eerste bioscoopauto geïntroduceerd door één van de grootste gezinsauto’s uit haar wagenpark om te vormen tot een volledig uitgeruste bioscoop voor onderweg. De exclusieve Hertz Bioscoopauto, momenteel verkrijgbaar bij Hertz Amsterdam Schiphol, wordt geleverd met een ultradun 42-inch scherm met LED verlichting, aangekleed met rood fluwelen bioscoopgordijnen en surround geluid. Het is ook uitgerust met verduisterende ramen voor een authentiek bioscoopgevoel plus pluche, roodfluwelen stoelen.

Connect

Passagiers hebben toegang tot hun accounts voor persoonlijke streamingdiensten via het nieuwe draagbare Hertz Connect device, dat onbeperkte Wi-Fi van 4G, 'Go Anywhere' aanbiedt, evenals andere services zoals gratis internationaal telefoneren, een vertaalhulpmiddel en bestemmingsgidsen. Hertz introduceert de komende weken de bioscoopauto ook in Frankrijk, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken