VodafoneZiggo pleit voor meer openbaar vervoer en minder auto's
- B2b
- 10 aug 2018 @ 12:02
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ArbeidsmarktHRMobile
- 10 aug 2018 @ 12:02
- Lucas Boon
VodafoneZiggo introduceert een nieuw mobiliteitsbeleid voor zijn werknemers: gratis reizen met het openbaar vervoer. Alle ruim 7.500 medewerkers op kantoren en in winkels van het bedrijf kunnen vanaf oktober kosteloos reizen met een NS-Business Card.
Dit nieuwe mobiliteitsbeleid komt voort uit VodafoneZiggo's visie op modern werkgeverschap en de maatschappelijk verantwoorde ambities binnen het bedrijf. VodafoneZiggo verwacht hiermee een reductie van ongeveer 35 miljoen wegkilometers en zo'n 3.500 ton CO₂ per jaar te realiseren.
Jeroen Hoencamp, CEO van VodafoneZiggo, laat weten: 'We gaan voor meer openbaar vervoer en minder auto's. Dat betekent minder CO₂-uitstoot, maar ook dat onze collega's niet meer in de file staan en zonder gedoe de stad in komen. Goede bereikbaarheid met het OV is de toekomst.'
Tjalling Smit, directeur commercie & ontwikkeling bij NS, voegt daaraan toe: 'VodafoneZiggo laat met deze keus zien dat het een sterke visie heeft op goed werkgeverschap en wil bijdragen aan het behalen van klimaatdoelstellingen.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- mobiliteitsbeleid
- goed werkgeverschap
- vodafoneziggo
- ov
- ns
- nationale spoorwege
- openbaar vervoer
- hr
- ns business card
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Merken bouwen is mensenwerk (en veel geduld hebben)
- Michiel Verstraten: LinkedIn Marketing is succesvol recept...
- JIC BRO lanceert buitenreclame bereiksonderzoek ‘BRO Next’
- [column] SXSW2024: waarachtig of waar-achtig?
- Global plaatst DOOH op 9 nieuwe NS-stations
- [column] Groeien om te overleven, maar hoe?
Laatste Nieuws
- Global plaatst DOOH op 9 nieuwe... 28-03-2024
- Michiel Verstraten: LinkedIn... 21-03-2024
- JIC BRO lanceert buitenreclame... 21-03-2024
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing