Bol.com lanceert Briljantjes

Bol.com lanceert Briljantjes
  • B2b
  • 5 sep 2018 @ 08:20
  • 5862 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
  • Startup

Bol.com lanceert ‘Bol.com Briljantjes’: een platform waar start-ups uit Nederland en België hun productinnovaties kunnen pitchen en zo kans maken op een extra investering van Bol.com om hun onderneming snel te laten groeien.

Marco de Vries, verantwoordelijk voor ontwikkeling van Partnerservice en initiatiefnemer van Bol.com Briljantjes: ‘De ondernemers met de meest unieke, verrassende innovaties krijgen een investering in de vorm van een prominente positie op de website. Daarnaast worden zij extra ondersteund in marketing, zodat het artikel goed opvalt bij onze 9 miljoen klanten. Ook voor onze klanten biedt Briljantjes uitkomst, want zij kunnen via de speciale winkelpagina bijzondere artikelen ontdekken die nog niet eerder op de Nederlandse en Belgische markt zijn verschenen.’

Zodra een start-up als één van de winnaars is geselecteerd, komt het artikel op de homepage van Bol.com te staan. Daarbij worden ook advertenties ingezet om het artikel binnen de winkel extra onder de aandacht te brengen. De logistiek gaat via Bol.com.

De start-up hoeft in eerste instantie niets te betalen. Indien de aanpak succesvol is, betaalt de start-up de investering terug, bij geen succes is de ondernemer Bol.com niets verschuldigd.

Klik hier voor meer informatie.

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken