Storyboard breidt uit met Floyd van Lith

Storyboard breidt uit met Floyd van Lith
  • B2b
  • 17 sep 2018 @ 11:12
  • 11648 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • PersonaliaStrategie

Per september is Floyd van Lith begonnen als Head of Sales en Account bij het Amsterdamse mediabedrijf Storyboard. Floyd maakt de overstap van Talpa Media Solutions.

Bij Talpa werkte hij als accountmanager. Met zijn komst gaat Storyboard haar accountteam nu verder uitbreiden en professionaliseren, meldt het bureau.

'Floyd is al meer dan twaalf jaar actief in de mediabranche als sales en accountmanager. De afgelopen jaren was hij onder andere werkzaam bij De Persgroep, BBP Media, Disney en Talpa. Hier heeft hij veel media- en saleservaring opgedaan en een groot netwerk opgebouwd onder zowel mediabureaus als adverteerders. Met zijn nieuwe functie bij Storyboard maakt hij de switch van traditionele media naar online.'

Floyd: 'We zien natuurlijk allemaal dat traditionele media-inzet terugloopt in zowel investering als effectiviteit. Content en influencer marketing wint enorm aan terrein. Ik zie dit als dé toekomst in media: middels data en creativiteit adverteerders helpen hun communicatiedoelstellingen te behalen. Bij Storyboard krijg ik de kans aan de slag te gaan binnen deze snelgroeiende wereld en een bedrijf dat hierin vooroploopt.'

Martijn de Kemp, ceo Storyboard: 'Floyd brengt een hoop waardevolle kennis en ervaring met zich mee. We zijn ontzettend aan het groeien als bedrijf, en met zijn komst gaan we ons sales- en accountteam verder professionaliseren.' Meer info klik hier.
(PvWK)


Floyd van Lith (bron: Linkedin)

 

Over Storyboard
Storyboard is een full service creative media company gespecialiseerd in digital strategies, branded content en influencer marketing. Vanuit onze strategische hub, inhouse (video)productie, dedicated mediaspecialisten én uitgebreide netwerk aan invloedrijke celebrities en social influencers bereiken we wekelijks miljoenen consumenten. Dit doen we voor merken als Heineken, Coty, Asics en Jack Daniel’s. Hieronder de 'haters gonna love'- casefilm voor Tele2.

 




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken