7 digital marketingtalenten ontvangen e-Academy certificaat
- B2b
- 1 okt 2018 @ 11:28
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- HR
- 1 okt 2018 @ 11:28
- Redactie MarketingTribune
De tweede lichting Schaal+ talenten heeft het digital marketing traineeship afgerond. Zeven talenten ontvingen het e-Academy certificaat uit handen van Thuiswinkel.org.
Door deelname aan het Digital Marketing Programma hebben de talenten zich in 1,5 jaar tijd ontwikkeld tot digital marketing professional. Met werkervaring bij verschillende opdrachtgevers en actuele digitale marketingkennis en -vaardigheden op zak hebben ze een stevige basis gelegd voor de rest van hun (digitale) marketingcarrière.
De uitreiking vond plaats tijdens chainday: de dag waarop alle digital marketingtalenten samenwerken tijdens één grote bootcamp. Voor Rabobank, ABN AMRO en de Tourism Group werkten de talenten een hele dag aan cases die ze aan het einde van de dag aan de opdrachtgevers presenteerden.
Vincent Roders, Program Director Digital Marketing Programma: ‘Ik ben enorm trots dat de tweede tribe digital marketingtalenten het Schaal+ programma afrondt. Zeven talentvolle young professionals hebben afgelopen half jaar impact gemaakt bij een diversiteit aan bedrijven, van start-ups en logistiek tot banken en nutsbedrijven. En nu zijn ze klaar voor de rest van hun digitale marketingcarrière.’
Excellent programma
Op 20 september 2018 werd het Digital Marketing Programma door Thuiswinkel e-Academy voor het tweede opvolgende jaar beoordeeld als Excellent. Thuiswinkel e-Academy certificeert hbo- en bedrijfsopleidingen op het gebied van e-Marketing, e-Commerce en e-Supply chain. De excellente beoordeling houdt in dat het Digital Marketing Programma excellent aansluit bij de competenties en eindtermen van het vakgebied, oftewel dat de inhoud van het programma uitstekend aansluit bij de behoefte vanuit het e-commerce/digitale marketing werkveld.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing