OppoSuits lanceert OppoSuits Deluxe
- B2b
- 7 nov 2018 @ 10:07
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Innovatie
- 7 nov 2018 @ 10:07
- Sjaak Hoogkamer
OppoSuits, het internationale kledingmerk van Nederlandse bodem, lanceert een exclusieve blazercollectie voor heren: OppoSuits Deluxe. De lijn bestaat uit zeventien items, onderverdeeld in zes thema’s: Christmas, Uniform, Outer Space, Supportswear, Retro en Tropical.
Sinds de oprichting in 2012 is het merk naar eigen zeggen op een missie om de grenzen van de traditionele formal wear markt te verleggen en te inspireren met het gedachtegoed ‘het leven niet te serieus te nemen’. Dit heeft geresulteerd in de creatie van honderden eye-catching pakken voor talloze gelegenheden als Kerstmis, Halloween en vrijgezellenfeesten.
De introductie van de OppoSuits Deluxe collectie markeert volgens het merk ‘een evolutie van het merk.’ De blazers zijn ontworpen met dezelfde visie als de algemene OppoSuits collectie, maar op een subtielere en luxueuzere manier uitgewerkt. Voor mannen die niet bang zijn zich te onderscheiden, maar de voorkeur geven aan een meer sophisticated look. De kwalitatief hoogwaardige statement jasjes lenen zich dan ook voor zowel bijzondere gelegenheden als het dagelijks leven.
De jasjes zijn vanaf €125 te koop via opposuits.nl en later dit jaar bij geselecteerde retailers.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Vogelaar neemt Mailweb.nl over
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
- [branded content] Congrescoach geeft... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing