OppoSuits lanceert OppoSuits Deluxe

OppoSuits lanceert OppoSuits Deluxe
  • B2b
  • 7 nov 2018 @ 10:07
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Innovatie

OppoSuits, het internationale kledingmerk van Nederlandse bodem, lanceert een exclusieve blazercollectie voor heren: OppoSuits Deluxe. De lijn bestaat uit zeventien items, onderverdeeld in zes thema’s: Christmas, Uniform, Outer Space, Supportswear, Retro en Tropical.

Sinds de oprichting in 2012 is het merk naar eigen zeggen op een missie om de grenzen van de traditionele formal wear markt te verleggen en te inspireren met het gedachtegoed ‘het leven niet te serieus te nemen’. Dit heeft geresulteerd in de creatie van honderden eye-catching pakken voor talloze gelegenheden als Kerstmis, Halloween en vrijgezellenfeesten. 

De introductie van de OppoSuits Deluxe collectie markeert volgens het merk ‘een evolutie van het merk.’ De blazers zijn ontworpen met dezelfde visie als de algemene OppoSuits collectie, maar op een subtielere en luxueuzere manier uitgewerkt. Voor mannen die niet bang zijn zich te onderscheiden, maar de voorkeur geven aan een meer sophisticated look. De kwalitatief hoogwaardige statement jasjes lenen zich dan ook voor zowel bijzondere gelegenheden als het dagelijks leven.

De jasjes zijn vanaf €125 te koop via opposuits.nl en later dit jaar bij geselecteerde retailers.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken