Robbie Williams en Chantal Janzen aan de slag voor WW

Robbie Williams en Chantal Janzen aan de slag voor WW
  • B2b
  • 18 dec 2018 @ 10:54
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • PR

WW kondigt popicoon Robbie Williams aan als nieuwe wereldwijde ambassadeur van het bedrijf. In Nederland werkt WW (WeightWatchers) daarnaast samen met &C, het platform en magazine van Chantal Janzen.

Williams zal naast Oprah Winfrey en andere WW-members zoals Kate Hudson verschijnen in de geïntegreerde For Every Body campagne. Daarnaast zal de zanger op zijn social media kanalen de vorderingen van zijn wellness-doelstellingen delen en zijn volgers aanmoedigen hun redenen te delen om gezonder te leven in 2019 met behulp van #MyWhy.

For Every Body is gebaseerd op het inzicht dat iedereen zijn eigen redenen heeft om gezonder te leven en dat de impact van het creëren van gezondere gewoontes voor elke member verschillend is. De campagne weerspiegelt naar eigen zeggen ‘de strategische evolutie van WW om voort te bouwen op haar leidende positie in gewichtsmanagement en een meer holistische partner in gezondheid en wellness te zijn.’  

Samenwerking &C

In Nederland zal WW een samenwerking aangaan met &C,  het 360 platform van Chantal Janzen. De #MyWhy kick-off van de samenwerking was deze week waarbij de voltallige redactie van &C, inclusief Chantal, hun redenen om gezonder te leven in 2019 kenbaar zullen maken. ‘Het fijne van WW is dat het verder gaat dan de doelstelling enkel gewicht te verliezen. Goed in je vel zitten is voor &C veel belangrijker en daarom hebben wij enorm veel zin om samen met WW aan onze doelstellingen te werken. Balans is hier het sleutelwoord. Voor ons betekent dat soms maar één tompouce en soms een extra blokje om of meer tijd voor jezelf,’ aldus Chantal Janzen.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken