Anne-Marije Hogenboom directeur Haarlem Marketing
- B2b
- 20 feb 2019 @ 10:53
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MarketingPersonalia
- 20 feb 2019 @ 10:53
- Lucas Boon
De raad van toezicht van Stichting Haarlem Marketing heeft Anne-Marije Hogenboom benoemd als directeur. Hogenboom start per 1 mei in haar nieuwe functie en volgt daarmee interim-directeur Anatal Perlin op.
Hogenboom werkt sinds 2012 als hoofd sales & evenementen bij de Philharmonie Haarlem en de Stadsschouwburg. Daarnaast was ze oprichter en lid van de Raad van Advies van CultuurLocaties Nederland en mede-initatiefnemer van het Haarlem Convention Bureau.
Ze laat weten: 'Mijn achtergrond en opleiding in de hospitality en toerisme, ervaring in het vermarkten van culturele locaties en internationale netwerk komen samen in deze functie. Ik kijk ernaar uit om gezamenlijk de parel Haarlem te laten schitteren en haar te laten ervaren als de unieke stad die zij is, vol geschiedenis en rijk aan cultuur.'
Over
Haarlem omschrijft zichzelf als een inspirerende stad die het verdient om regionaal, nationaal en internationaal in de schijnwerpers te worden gezet. De stichting Haarlem Marketing moet bewoners en bezoekers enthousiasmeren om de stad in zijn oorspronkelijkheid te ervaren en de zakelijke markt kennis te laten maken met het ondernemende klimaat ervan.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Column Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Rico Bakker opent Nima Marketing Day
- Vogelaar neemt Mailweb.nl over
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
Laatste Nieuws
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
- [branded content] Congrescoach geeft... 11-04-2024
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing... 09-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing