Continu leren en opleiden met Salesforce

Continu leren en opleiden met Salesforce
  • B2b
  • 6 mrt 2019 @ 10:29
  • 23849 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune

    Redactie
    MarketingTribune
  • Educatie

Salesforce, wereldleider op het gebied van CRM, introduceert myTrailhead, een leerplatform dat het voor bedrijven mogelijk maakt een cultuur te creëren waar continu leren centraal staat.

Doordat de Vierde Industriële Revolutie de manier waarop we leven en werken verandert, zal 33% van alle benodigde vaardigheden in 2020 nieuw zijn. Met myTrailhead kunnen volgens Salesforce organisaties hun werknemers nieuwe vaardigheden aanleren met een vernieuwde aanpak voor leren, op maat gemaakt voor hun merk en gepersonaliseerd voor elke werknemer.

‘Leiders van bedrijven erkennen dat investeren in hun mensen en het bouwen aan een gefundeerde leercultuur een belangrijke strategie is voor de vooruitgang van hun bedrijf,’ aldus Sarah Franklin, EVP Developer Relations en GM van Trailhead bij Salesforce.

Leerplatformen

De Vierde Industriële Revolutie brengt een golf van nieuwe innovaties van kunstmatige intelligentie tot robotica. Met zo snel veranderende technologie moeten bedrijven volgens Salesforce verder kijken dan de traditionele, one-size-fits-all leerplatformen en zoeken naar een nieuwe aanpak voor leren. Leren op de werkvloer is een bewezen weg naar succes - werknemers die meer dan vijf uur per week leren, zijn 39% productiever, 47% minder gestrest en 21% gelukkiger op het werk. Toch ontbreekt het bij een meerderheid van de bedrijven aan een leercultuur waardoor een kloof ontstaat tussen de behoefte van de organisatie om snel nieuwe technologieën te omarmen en de huidige vaardigheden van hun werknemers. Bedrijven moeten deze kloof dichten om succesvol te blijven en de focus leggen op leren tijdens elke stap in de carrière van hun werknemers.

Content

Met myTrailhead kunnen bedrijven de kracht van Trailhead, Salesforce’s online leerplatform, combineren met hun eigen merk en huisstijl in slechts een paar klikken. Met de begeleide set-up kunnen bedrijven gemakkelijk hun eigen bestaande content (waaronder video’s en presentaties) toevoegen, nieuwe op maat gemaakte content ontwikkelen of gebruikmaken van de gratis openbare Trailhead content om zo hun eigen leercultuur te creëren.

Redactie MarketingTribune

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken