Continu leren en opleiden met Salesforce
- B2b
- 6 mrt 2019 @ 10:29
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Educatie
- 6 mrt 2019 @ 10:29
- Redactie MarketingTribune
Salesforce, wereldleider op het gebied van CRM, introduceert myTrailhead, een leerplatform dat het voor bedrijven mogelijk maakt een cultuur te creëren waar continu leren centraal staat.
Doordat de Vierde Industriële Revolutie de manier waarop we leven en werken verandert, zal 33% van alle benodigde vaardigheden in 2020 nieuw zijn. Met myTrailhead kunnen volgens Salesforce organisaties hun werknemers nieuwe vaardigheden aanleren met een vernieuwde aanpak voor leren, op maat gemaakt voor hun merk en gepersonaliseerd voor elke werknemer.
‘Leiders van bedrijven erkennen dat investeren in hun mensen en het bouwen aan een gefundeerde leercultuur een belangrijke strategie is voor de vooruitgang van hun bedrijf,’ aldus Sarah Franklin, EVP Developer Relations en GM van Trailhead bij Salesforce.
Leerplatformen
De Vierde Industriële Revolutie brengt een golf van nieuwe innovaties van kunstmatige intelligentie tot robotica. Met zo snel veranderende technologie moeten bedrijven volgens Salesforce verder kijken dan de traditionele, one-size-fits-all leerplatformen en zoeken naar een nieuwe aanpak voor leren. Leren op de werkvloer is een bewezen weg naar succes - werknemers die meer dan vijf uur per week leren, zijn 39% productiever, 47% minder gestrest en 21% gelukkiger op het werk. Toch ontbreekt het bij een meerderheid van de bedrijven aan een leercultuur waardoor een kloof ontstaat tussen de behoefte van de organisatie om snel nieuwe technologieën te omarmen en de huidige vaardigheden van hun werknemers. Bedrijven moeten deze kloof dichten om succesvol te blijven en de focus leggen op leren tijdens elke stap in de carrière van hun werknemers.
Content
Met myTrailhead kunnen bedrijven de kracht van Trailhead, Salesforce’s online leerplatform, combineren met hun eigen merk en huisstijl in slechts een paar klikken. Met de begeleide set-up kunnen bedrijven gemakkelijk hun eigen bestaande content (waaronder video’s en presentaties) toevoegen, nieuwe op maat gemaakte content ontwikkelen of gebruikmaken van de gratis openbare Trailhead content om zo hun eigen leercultuur te creëren.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing