Eerste namen NMD19 bekend
- B2b
- 12 mrt 2019 @ 08:37
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Geen tag
- 12 mrt 2019 @ 08:37
- Redactie MarketingTribune
Work. Life. Marketing, dat twee jaar geleden werd geïntroduceerd als dé ondertitel voor een dag over werken en leven in het mooiste vak ter wereld, bleek een blijvertje. De aanmeldingen voor het event op 20 juni in DeFabrique in Utrecht zijn opnieuw boven verwachting.
In februari werd al bekend dat digitale Darwinist, schrijver en marketing-provocateur Tom Goodwin de eerste keynote voor zijn rekening zal nemen en vorige week onthulden we dat ook V&D-(her)oprichter Ronald van Zetten zijn opwachting maakt. Maar de grootste kracht van de marketingdag zit uiteraard in het uitpuilende middendeel van NMD, waarin marketeers en ondernemers de verhalen uit hun weerbarstige praktijk delen met een publiek van vakgenoten.
De organisatie van Nima Marketing Day 2019 heeft inmiddels de eerste namen bekendgemaakt van bedrijven en organisaties die over hun cases, werk en leven komen vertellen:
Hartman
Hartstichting
Tikkie
Airmiles
Vodafone
MyLaps
Alliander
Gemeentemuseum Den Haag
Simon Levelt
Eindhoven Citymarketing
Luxor Rotterdam
Catharijneconvent
Made.com
Zilveren Kruis
Royal Delft
Rijksmuseum
srprs.me
Inshared
Miele
Sanoma
Catawiki
Hutten/De verspillingsfabriek
PEC Zwolle
Swapfiets
ABN Amro – B2B
I am Toro
Pulitzer
Eat Your Greens
Antonius Ziekenhuis
Metaalhandel MCB
VGZ
De presentaties vinden plaats in 15 themazalen die raken aan de meest actuele ontwikkelingen in het marketingvak en -functie. Daarnaast zijn er twee ‘diagonale tracks’ voor marketeers die zeer specifiek zoeken naar B2B-praktijkcases of Engelstalige presentaties. Het finale ‘blokkenschema’ wordt in de loop van mei verwacht.
Nima Marketing Day is een dag die wordt samengesteld en georganiseerd door beroepsvereniging Nima in samenwerking met MarketingTribune en BBP Media, dat ook verantwoordelijk is voor vakblog Marketingfacts. Het evenement vindt dit jaar voor de derde keer plaats in DeFabrique in Utrecht en trok vorig jaar 1.700 bezoekers. Er zijn nog enkele early bird-tickets verkrijgbaar.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing