Energiedirect eert Romario als koning carnaval

Energiedirect eert Romario als koning carnaval
  • B2b
  • 4 mrt 2019 @ 11:10
  • 13440 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Evenement

PSV-icoon Romario heeft tijdens het carnaval de tijd van zijn leven gehad. Op zijn eigen praalwagen met fans en vrienden was hij de koning te rijk tijdens de carnavalsoptocht in Eindhoven, oftewel Lampegat.

De actie werd georganiseerd door energiedirect.nl, hoofdsponsor van PSV, als ode aan PSV en haar supporters. ‘Ik vond het heel erg leuk. Nog leuker dan verwacht. De mensen hier zijn geweldig. Ik houd van Nederland,’ concludeert Romario die tussen 1988 en 1993 in Eindhoven voetbalde. Jorrit Pijlman, marketingdirecteur energiedirect.nl: ‘De optocht was de kroon op drie geweldige dagen. Romario heeft genoten en de fans vonden het geweldig. Dat is waar we het voor doen. We zijn enorm trots en blij dat we dit mogelijk hebben kunnen maken en we bedanken iedereen die heeft mee gefeest. Het was onvergetelijk.”

Als bedrijf met een groot klantenbestand in Zuid-Nederland kent energiedirect.nl de impact van carnaval als geen ander. Om het feest nóg mooier te maken en te combineren met PSV kwam zij al snel uit bij Romario, wiens mentaliteit als voetballer naadloos aansluit bij die van energiedirect.nl: minste kilometers, meeste goals; dan ben je slim bezig.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken