‘Alleen de combinatie van topstrategie en topcreativiteit kan het nog winnen van geld’
- B2b
- 2 mei 2019 @ 08:40
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - BrandingEvenement
- 2 mei 2019 @ 08:40
- Nanny Kuilboer
In aanloop naar Nima Marketing Day editie 2019 op donderdag 20 juni in DeFabrique in Utrecht stellen we een aantal sprekers alvast aan u voor. Vandaag Marc van Eck, partner bij Business Openers.
Leuk dat je komt spreken op NMD! Wat brengt jou daar?
Trots vertellen over mijn nieuwe avontuur, een boxershortmerk met een missie: IAMTORO, nothing is impossible.
Jij bent écht een kat met negen marketinglevens: schrijver, adviseur, ondernemer in koffie, tassen en ondergoed, voorzitter van de Register Marketeers, juryvoorzitter bij de Effies. Heb je eigenlijk ook andere hobby’s?
Nee, ik heb het geluk dat mijn werk mijn hobby is.
Op NMD kom je vertellen over I Am Toro, waar ga je het over hebben? De businesscase of het marketingplan?
Het is dus IAMTORO. De combinatie, want alleen dat werkt, kijk maar naar de ontwikkelingen binnen marketing. Mijn verhaal gaat met name over hoe je een merk bouwt met weinig budget in een overvolle markt. Door de combinatie van een sterke positionering, een prachtig product en grote dosis creativiteit.
Wat is momenteel jouw grote fascinatie binnen marketing? Welke ontwikkeling volg je met verhoogde belangstelling?
Consultancybureaus kopen reclamebureaus, reclamebureaus kopen consultancy. Met andere woorden, alleen de combinatie van topstrategie en topcreativiteit kan het nog winnen van geld. Prachtige tijden, ik hoop nog heel lang mee te doen.
Bij welke mede-spreker ga je absoluut nog even langs?
Swapfiets!
Ook Marc van Eck, zijn mede-sprekers, key notes Tom Goodwin en Ronald van Zetten en 1.700 marketeers ontmoeten op donderdag 20 juni? Scoor dan snel een ticket op nimamarketingday.nl.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing