‘Alleen de combinatie van topstrategie en topcreativiteit kan het nog winnen van geld’
- B2b
- 2 mei 2019 @ 08:40
- Link
-
Nanny Kuilboer
redactie MarketingTribune
BBP Media - MarketingTribune - BrandingEvenement
- 2 mei 2019 @ 08:40
- Nanny Kuilboer
In aanloop naar Nima Marketing Day editie 2019 op donderdag 20 juni in DeFabrique in Utrecht stellen we een aantal sprekers alvast aan u voor. Vandaag Marc van Eck, partner bij Business Openers.
Leuk dat je komt spreken op NMD! Wat brengt jou daar?
Trots vertellen over mijn nieuwe avontuur, een boxershortmerk met een missie: IAMTORO, nothing is impossible.
Jij bent écht een kat met negen marketinglevens: schrijver, adviseur, ondernemer in koffie, tassen en ondergoed, voorzitter van de Register Marketeers, juryvoorzitter bij de Effies. Heb je eigenlijk ook andere hobby’s?
Nee, ik heb het geluk dat mijn werk mijn hobby is.
Op NMD kom je vertellen over I Am Toro, waar ga je het over hebben? De businesscase of het marketingplan?
Het is dus IAMTORO. De combinatie, want alleen dat werkt, kijk maar naar de ontwikkelingen binnen marketing. Mijn verhaal gaat met name over hoe je een merk bouwt met weinig budget in een overvolle markt. Door de combinatie van een sterke positionering, een prachtig product en grote dosis creativiteit.
Wat is momenteel jouw grote fascinatie binnen marketing? Welke ontwikkeling volg je met verhoogde belangstelling?
Consultancybureaus kopen reclamebureaus, reclamebureaus kopen consultancy. Met andere woorden, alleen de combinatie van topstrategie en topcreativiteit kan het nog winnen van geld. Prachtige tijden, ik hoop nog heel lang mee te doen.
Bij welke mede-spreker ga je absoluut nog even langs?
Swapfiets!
Ook Marc van Eck, zijn mede-sprekers, key notes Tom Goodwin en Ronald van Zetten en 1.700 marketeers ontmoeten op donderdag 20 juni? Scoor dan snel een ticket op nimamarketingday.nl.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redactie MarketingTribune
- Website:http://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Winnaars Student Company van het Jaar bekend
- Column Reclamefeestjes: everyone is a winner
- Strategische denkers 11: Goede strategie moet vooral...
- Willemsens (Disney): ‘Experimenteer met nieuwe ideeën’
- Hein Schumacher treedt aan bij Unilever - exit Braams
- Markteffect: 'Humor in marketing: Wanneer ben je spot on en...
Laatste Nieuws
- BNP Paribas benoemt Jet Happel tot... 06-06-2023
- Hein Schumacher treedt aan bij... 02-06-2023
- Objective Platform wordt derde... 01-06-2023
- Willemsens (Disney): ‘Experimenteer... 01-06-2023
- Cybersecuritybedrijf Darktrace... 31-05-2023
- Strategische denkers 11: Goede... 31-05-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres