Nieuw platform HelloMaas springt in op veranderend marketinglandschap
- B2b
- 16 apr 2019 @ 10:13
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - StartupKennissessieWebsite
- 16 apr 2019 @ 10:13
- Lucas Boon
HelloMaaS, opgericht door Louise Doorn (foto), is naar eigen zeggen het eerste platform voor marketing on demand. Hierbij staat MaaS voor Marketing as a Service.
Het platform bevat veel praktische slimmigheden, zoals een tool om marketingcampagnes mee in te plannen. Ook kan men op HelloMaaS marketingadvies inwinnen en freelance marketeers vinden.
Met veel nieuwe kanalen en duizenden tools is het marketinglandschap de afgelopen jaren ingrijpend veranderd, stelt oprichter Louise Doorn, die marketingervaring opdeed bij onder meer Samsung en Philips. 'De freelance markt voor marketeers is explosief gegroeid en marketingteams en -bureaus vertrouwen steeds vaker op een flexibele schil. Veel bedrijven worstelen met de vele opties binnen marketing en de snelheid waarmee dingen veranderen. Met HelloMaaS willen wij marketingkennis en executiekracht op een flexibele en transparante manier ontsluiten en on demand aanbieden. We waarborgen de kwaliteit door zorgvuldig gescreende freelancers en marketingadviseurs op het platform toe te laten.'
HelloMaas Marketing Playbook
Doorn: 'Bedrijven kunnen bovendien met behulp van ons Marketing Playbook de juiste marketingkanalen kiezen. Zij krijgen op termijn met behulp van machine learning een proactief advies over welke kanalen in te zetten en welke specialisten in te huren. Op deze manier zijn wij het eerste platform voor Marketing as a Service.' Voor de uitvoering van het marketingplan zijn er geselecteerde freelancers en pakketten met een vaste prijs beschikbaar. Deze pakketten zijn gericht op branding, lead generation, social media, PR en content creatie. Naast specialisten biedt het platform ook direct contact met CMO's, merkstrategen marketing technology-specialisten die hun ervaringen delen.
Ga voor meer informatie naar de website.
Lees ook: Louise Doorn: 'Marketeer heeft nieuwsgierigheid en veerkracht nodig'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing