Nieuwe tak DMCC controleert kwaliteit in klantcontact

- B2b
- 23 apr 2019 @ 11:37
- 31806 x gelezen
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - KlantenCommunicatie
- 23 apr 2019 @ 11:37
- 31806 x gelezen
- Redactie Contentmarketing
Consultancybureau DMCC breidt uit met Trusted Quality & Integrity Solutions, kortweg TQIS. De nieuwe tak controleert de kwaliteit van klantcontact, voor zowel opdrachtgevers als leveranciers van diensten.
Arjen van Eeuwen, directeur van DMCC Group, laat weten: 'TQIS maakt de kwaliteit van alle klantinteractie inzichtelijk door gesprekken te beoordelen op onder meer tone of voice, inhoud en interactie. Zo zorgt quality monitoring voor een continu verbeteringsproces op je belangrijkste asset: het klantenportfolio.'
TQIS is in de markt bekend onder de naam Certified. Omdat certificering geen core business was voor Essent Retail energie, de vorige eigenaar, moet de overname een win-win voor beiden betekenen. Certified controleert door het uitluisteren van gesprekken en het certificeren van medewerkers gesprekskwaliteit in het telefonisch verkoopkanaal. Onder de vleugels van DMCC worden de quality control werkzaamheden nu uitgebreid.
Instrumentarium
TQIS en DMCC blijven aparte organisaties met separate klanten en medewerkers. DMCC richt zich op compliance en bedient de adverteerders. TQIS kijkt naar algehele kwaliteit in klantcontact en werkt voor opdrachtgever en leverancier. De organisaties zijn wel uit hetzelfde hout gesneden, stelt Van Eeuwen. 'Onze beide bedrijven maken compliance en kwaliteit toegankelijk voor organisaties. We geven klanten het instrumentarium om wetgeving en kwaliteitsmaatregelen in hun organisaties te implementeren en monitoren. We stellen ze in staat om zelf goede keuzes te maken.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Synergie organiseert Impact on the... 16-08-2022
- Oranje Fonds lanceert Ertoe doen in... 15-08-2022
- [branded content] ‘Deze Belgische... 15-08-2022
- Fiverr bestrijdt met Selina... 14-08-2022
- Fiverr lanceert nieuwe B2Bcampagne11-08-2022
- DOSSIER STUDIEREIS Mariëlle Krouwel... 10-08-2022
MarketingTribune Events
- 28sep 2022
CustomerFirst Congres
- 4okt 2022
Grand Prix Content Marketing
- 13okt 2022
Shopping Today
- 1nov 2022
Dutch Podcast Conference