Nieuwe tak DMCC controleert kwaliteit in klantcontact
- B2b
- 23 apr 2019 @ 11:37
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - KlantenCommunicatie
- 23 apr 2019 @ 11:37
- Redactie Contentmarketing
Consultancybureau DMCC breidt uit met Trusted Quality & Integrity Solutions, kortweg TQIS. De nieuwe tak controleert de kwaliteit van klantcontact, voor zowel opdrachtgevers als leveranciers van diensten.
Arjen van Eeuwen, directeur van DMCC Group, laat weten: 'TQIS maakt de kwaliteit van alle klantinteractie inzichtelijk door gesprekken te beoordelen op onder meer tone of voice, inhoud en interactie. Zo zorgt quality monitoring voor een continu verbeteringsproces op je belangrijkste asset: het klantenportfolio.'
TQIS is in de markt bekend onder de naam Certified. Omdat certificering geen core business was voor Essent Retail energie, de vorige eigenaar, moet de overname een win-win voor beiden betekenen. Certified controleert door het uitluisteren van gesprekken en het certificeren van medewerkers gesprekskwaliteit in het telefonisch verkoopkanaal. Onder de vleugels van DMCC worden de quality control werkzaamheden nu uitgebreid.
Instrumentarium
TQIS en DMCC blijven aparte organisaties met separate klanten en medewerkers. DMCC richt zich op compliance en bedient de adverteerders. TQIS kijkt naar algehele kwaliteit in klantcontact en werkt voor opdrachtgever en leverancier. De organisaties zijn wel uit hetzelfde hout gesneden, stelt Van Eeuwen. 'Onze beide bedrijven maken compliance en kwaliteit toegankelijk voor organisaties. We geven klanten het instrumentarium om wetgeving en kwaliteitsmaatregelen in hun organisaties te implementeren en monitoren. We stellen ze in staat om zelf goede keuzes te maken.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Vogelaar neemt Mailweb.nl over
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing