Nominaties Verkiezing Communicatieman/vrouw van 2019 bekend
- B2b
- 18 apr 2019 @ 10:42
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Communicatie
- 18 apr 2019 @ 10:42
- Sjaak Hoogkamer
Wie wordt de communicatieman/vrouw 2019? De selectiecommissie van Logeion heeft de 6 kandidaten beoordeeld op vier criteria: inspirerend, innovatief, impact en individuele bijdrage.
Wim van der Weegen, voorzitter selectiecommissie, over de kandidaten: ‘De commissie was ook dit jaar verrast door de mooie en soms verrassende cases die zijn ingestuurd. Wederom kan de beroepsgroep voorbeelden laten zien van inspirerende vakgenoten, die met hun visie en inzet het verschil weten te maken voor de organisatie waarvoor zij werken.’
De shortlist Communicatieman/vrouw 2019 bestaat uit:
• Arnold Drijver - HEMA
• Adriane van Duivendijk - Reinaerde
• Marc Lamers - Wageningen Universiteit & Research (WUR)
• Esther Oosterom - Aegon
• Bart Scholten - Gemeente Zaanstand
• Annette Reijersen van Buuren - Stichting CNPB
Selectie van de kandidaten
Aan de hand van de beoordeling van de selectiecommissie, die heeft plaatsgevonden op basis van de voordracht en een verdiepend gesprek met de kandidaat, heeft de commissie een adviesrapport voor de jury geschreven. De jury nodigt op basis van dit advies de selectie uit voor een verdiepend interview en kiest vervolgens drie finalisten. Deze worden eind mei bekendgemaakt. Zij mogen tijdens C-day19, op 20 juni 2019, strijden voor de titel Communicatieman/vrouw van het Jaar. Het publiek mag tijdens C-day19 ook haar stem uitbrengen en dus meebeslissen over wie de winnaar wordt van de verkiezingen.
Logeion zet ieder jaar met de Verkiezing Communicatieman/vrouw en CommunicatieTalent van het Jaar twee communicatieprofessionals in de schijnwerpers die in het afgelopen jaar een onderscheidende prestatie hebben geleverd waar we als collega’s trots op kunnen zijn. Vorig jaar won Rudolph Strickwold, directeur Marketing en Commercie van Hulphond Nederland, de titel Communicatieman van 2018. En Isabel Boerdam, eigenaar van de blog: 'De Hippe Vegetariër' en Green Food Lab, won de titel CommunicatieTalent van 2018. De shortlist voor CommunicatieTalent van 2019 wordt begin mei bekendgemaakt.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing