Prequel en nieuwe namen

Prequel en nieuwe namen
  • B2b
  • 7 mei 2019 @ 11:54
  • 12026 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune

    Redactie
    MarketingTribune
  • Evenement

Over minder dan vijftig dagen vindt de derde editie van Nima Marketing Day plaats in DeFabrique in Utrecht. Inmiddels begin het programma vaste vorm te krijgen en staat de prequel live gezet.

Terwijl de buitentemperaturen momenteel nog het meest doen denken aan laat-herfstige oktoberdagen, komt de langste dag toch écht in zicht en evenals vorig jaar vindt NMD plaats op de donderdag die het dichtst tegen de zonnewende aanschuurt, dus op 20 juni. Nóg een tandje groter dan in 2018, met liefst 15 themazalen en één hele grote voor de opening van het event en de presentatie van de twee key notes Tom Goodwin en Ronald van Zetten.

 

Bavaria, Basic Fit, Blendl, Bol.com, Berkvens…

Begin maart zijn de eerste namen van NMD 2019 bekend gemaakt, inmiddels heeft opnieuw een flink aantal marketeers, ondernemers en bestuurders zijn toezegging gedaan, waaronder Bavaria, PostNL, Perfetti Van Melle, Basic Fit, Rabobank, Blendl, Ticketswap, T-Mobile, Bol.com, Natuurmonumenten, Young Capital, Berkvens, All Services en Achmea. Ook zullen een aantal onderzoekers de resultaten van hun werk delen op NMD en verwachten we een serie pitches van de deelnemers aan de NIMA Marketing Impact Challenge.

 

B2B-track

Specifiek voor marketeers die zoeken naar B2B-marketingverhalen zal steeds een mogelijkheid bestaan te kiezen uit een aantal B2B-presentaties en voor Engelstalige bezoekers wordt het mogelijk om een geheel Engelstalige NMD te volgen, met (onder voorbehoud) keuze uit meerdere presentaties per tijdslot.

 

Lego-professor

Extra bijzonder dit jaar wordt een presentatie aangeboden door en in aanwezigheid van het Platform Innovatie in Marketing (PIM). In de track The Story presenteert PIM Howard Yu I IMD business school LEAP: how to thrive in a world where everything can be copied. Howard Yu is de Lego-professor of management and innovation op de prestigieuze IMD business school in Zwitserland én directeur van zijn signature program, The Advanced Management Program.

Check nimamarketingday.nl voor een kaartje!



Redactie MarketingTribune

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken