Annette Reijersen van Buuren is Communicatievrouw van 2019
- B2b
- 21 jun 2019 @ 08:30
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Awards
- 21 jun 2019 @ 08:30
- Sjaak Hoogkamer
Annette Reijersen van Buuren, manager Merk, Marketing & Communicatie bij Stichting CPNB, is door Logeion verkozen tot Communicatievrouw van 2019. Stefan Meershoek, marketing- en communicatieadviseur bij PGGM, is verkozen tot het CommunicatieTalent van 2019.
‘Als een bevlogen hovenier heeft Annette gewerkt aan de ombouw van de Stichting CPNB, het marketing- en communicatiebureau van de Nederlandse boekenbranche. Ze heeft gesnoeid, gezaaid en water gegeven,’ aldus juryvoorzitter Noud Bex.
Logeion kiest Reijersen van Buuren tot communicatievrouw 2019
De onafhankelijke vakjury heeft de kandidaten beoordeeld op vier criteria: inspirerend, innovatief, impact en individuele bijdrage. Zowel de presentatie van de finalisten vandaag op het hoofdpodium van C-day19 als eerder gevoerde interviews wogen mee in de einduitslag. De focus die Reijersen van Buuren aanbracht door het terugbrengen van zeventien naar zeven merken/labels en het ‘data-driven’ werken resulteren in aantoonbare, indrukwekkende resultaten. Ze neemt het stokje over van Rudolph Strickwold, directeur Marketing en Commercie van Hulphond Nederland, de Communicatieman van 2018. De jury was ook te spreken over de andere twee finalisten Arnold Drijver (hoofd Communicatie bij HEMA) en Bart Scholten (Chief Sinterklaas Officer a.i. bij de gemeente Zaanstad).
CommunicatieTalent 2019
De prijs voor het aanstormend talent tot en met 30 jaar ging naar Stefan Meershoek. Vanuit PGGM is hij adviseur voor het Pensioenfonds Zorg en Welzijn. Voor deze organisatie bedacht en creëerde hij vorig jaar de miniserie ‘ZorgisZó’, waarin medewerkers uit Zorg en Welzijn uitdagingen aangaan binnen een andere beroepsgroep in de sector. Met als doel pensioenen onder de aandacht brengen bij een jongere doelgroep. "
‘Meershoek werkt in een politiek complexe organisatie en kreeg het voor elkaar om de lastige materie via creatieve concepten over een duidelijk voetlicht te brengen. Met de miniserie laat hij zien dat hij op alle niveaus hoge kwaliteit heeft kunnen bieden. Dit maakt hem niet alleen een communicatietalent, maar ook een sterke communicatieprofessional van nu en de toekomst,’ aldus jurylid Arjen Boukema. Meershoek nam het op tegen twee andere talenten: Marlon van den Besselaar (Creatief adviseur bij Bex*communicatie) en Robina Weermeijer (Communications Manager bij Boehringer Ingelheim). Hij volgt CommunicatieTalent van 2018 Isabel Boerdam, eigenaar van De Hippe Vegetariër en Green Food Lab, op.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- Martien Korting van Gripp:... 25-04-2024
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing