Gerrit Piksen keynote op WMMS: 'Wat moet je doen om een winnaar te worden?'
- B2b
- 6 jun 2019 @ 11:30
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenEvenementOnderzoek
- 6 jun 2019 @ 11:30
- Lucas Boon
Gerrit Piksen, expert customer experience bij marktonderzoeksbureau SAMR, is aangekondigd als keynote speaker op Where Marketing Meets Service, maandag 17 juni in DeFabrique te Utrecht.
Piksen houdt zich sinds 1998 professioneel bezig met klantloyaliteit. Hoe wordt dit bepaald, wat is van invloed en hoe zorg je ervoor dat klanten loyaal worden en blijven? Loyaliteit van klanten is en blijft een boeiend fenomeen waarin je nooit uitgeleerd bent, stelt Piksen. Hij gelooft er sterk in dat de bedrijven die relevant willen blijven, klanten niet alleen een goede customer experience moeten bieden, maar ook een sterke sustainable experience.
Op WMMS neemt Piksen de bezoeker mee in de trends van ruim elf jaar SAMR Marktvinders, dat ook bekend staat als Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Ook laat hij zien hoe klanten tegenwoordig naar bedrijven kijken, wie de winnaars van de toekomst zijn en bovenal: wat moet je doen om een winnaar te worden?
Aanmelden
Where Marketing Meets Service vindt plaats op maandag 17 en dinsdag 18 juni in DeFabrique te Utrecht. Op dit event vindt de bezoeker alle nieuwe inzichten en trends daar waar marketing en service elkaar raken. Een inspirerende reis langs alle touchpoints van de customer journey op basis van succesvolle cases, best practices en persoonlijke klantverhalen. Meld je hier (gratis) aan. Ga voor meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing