Gerrit Piksen keynote op WMMS: 'Wat moet je doen om een winnaar te worden?'

Gerrit Piksen keynote op WMMS: 'Wat moet je doen om een winnaar te worden?'
  • B2b
  • 6 jun 2019 @ 11:30
  • 19434 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • KlantenEvenementOnderzoek

Gerrit Piksen, expert customer experience bij marktonderzoeksbureau SAMR, is aangekondigd als keynote speaker op Where Marketing Meets Service, maandag 17 juni in DeFabrique te Utrecht.

Piksen houdt zich sinds 1998 professioneel bezig met klantloyaliteit. Hoe wordt dit bepaald, wat is van invloed en hoe zorg je ervoor dat klanten loyaal worden en blijven? Loyaliteit van klanten is en blijft een boeiend fenomeen waarin je nooit uitgeleerd bent, stelt Piksen. Hij gelooft er sterk in dat de bedrijven die relevant willen blijven, klanten niet alleen een goede customer experience moeten bieden, maar ook een sterke sustainable experience.

Op WMMS neemt Piksen de bezoeker mee in de trends van ruim elf jaar SAMR Marktvinders, dat ook bekend staat als Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Ook laat hij zien hoe klanten tegenwoordig naar bedrijven kijken, wie de winnaars van de toekomst zijn en bovenal: wat moet je doen om een winnaar te worden?

Aanmelden

Where Marketing Meets Service vindt plaats op maandag 17 en dinsdag 18 juni in DeFabrique te Utrecht. Op dit event vindt de bezoeker alle nieuwe inzichten en trends daar waar marketing en service elkaar raken. Een inspirerende reis langs alle touchpoints van de customer journey op basis van succesvolle cases, best practices en persoonlijke klantverhalen. Meld je hier (gratis) aan. Ga voor meer informatie naar de website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken