Competence Factory kiest voor Studio Moan

  • B2b
  • 2 aug 2019 @ 09:52
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesKennissessie

Studio Moan uit Utrecht gaat aan de slag met een nieuwe campagne voor opleidingsinstituut Competence Factory, die als basis zal dienen voor printuitingen, advertenties, mailingen en radio.

Minke Havelaar, marketing manager bij Competence Factory, laat weten: 'Wij worden nu nog gezien als een kleine speler in de opleidingswereld. Onterecht, want ons aanbod in trainingen is uitgebreid en relevant voor marketeers, ondernemers en designers.' Havelaar stelt dat bij veel andere commerciële opleiders nauwelijks wordt gestuurd op kwaliteit en persoonlijke aandacht. 'Er komen ontevreden cursisten van concurrenten naar ons. Hoog tijd dus om Competence Factory te lanceren als hét alternatief voor de grote, commerciële opleiders waar cursisten niet meer dan een nummer zijn.'

In Studio Moan heeft Competence Factory de juiste partner gevonden. Havelaar: 'We waren op zoek naar een bureau dat het randje durft op te zoeken. Dat past bij ons: Competence Factory heeft energie, aandacht en dwarsigheid in het DNA zitten.'

De eerste uitingen worden eind september verwacht.

Beeld door Sander van Wettum.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken