Competence Factory kiest voor Studio Moan
- B2b
- 2 aug 2019 @ 09:52
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - CampagnesKennissessie
- 2 aug 2019 @ 09:52
- Redactie Contentmarketing
Studio Moan uit Utrecht gaat aan de slag met een nieuwe campagne voor opleidingsinstituut Competence Factory, die als basis zal dienen voor printuitingen, advertenties, mailingen en radio.
Minke Havelaar, marketing manager bij Competence Factory, laat weten: 'Wij worden nu nog gezien als een kleine speler in de opleidingswereld. Onterecht, want ons aanbod in trainingen is uitgebreid en relevant voor marketeers, ondernemers en designers.' Havelaar stelt dat bij veel andere commerciële opleiders nauwelijks wordt gestuurd op kwaliteit en persoonlijke aandacht. 'Er komen ontevreden cursisten van concurrenten naar ons. Hoog tijd dus om Competence Factory te lanceren als hét alternatief voor de grote, commerciële opleiders waar cursisten niet meer dan een nummer zijn.'
In Studio Moan heeft Competence Factory de juiste partner gevonden. Havelaar: 'We waren op zoek naar een bureau dat het randje durft op te zoeken. Dat past bij ons: Competence Factory heeft energie, aandacht en dwarsigheid in het DNA zitten.'
De eerste uitingen worden eind september verwacht.
Beeld door Sander van Wettum.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
- [column] Merken bouwen is mensenwerk (en veel geduld hebben)
- Michiel Verstraten: LinkedIn Marketing is succesvol recept...
- [column] SXSW2024: waarachtig of waar-achtig?
- JIC BRO lanceert buitenreclame bereiksonderzoek ‘BRO Next’
Laatste Nieuws
- Michiel Verstraten: LinkedIn... 21-03-2024
- JIC BRO lanceert buitenreclame... 21-03-2024
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing