Analitiqs neemt No Ties over
- B2b
- 25 sep 2019 @ 11:32
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Overname
- 25 sep 2019 @ 11:32
- Lucas Boon
Data- & analyticsdienstverlener Analitiqs heeft onderzoeksbureau No Ties overgenomen. Beide partijen werken al geruime tijd samen en blijven onder hun eigen naam opereren.
Analitiqs blijft specialist op het gebied van HR-vraagstukken. Door de overname heeft het bedrijf een eigen employee survey platform en arbeidsmarktpanel ter beschikking. De data uit het onderzoek kunnen nu worden gekoppeld aan data uit andere bronnen, zoals een klant- of HR-systeem.
Voor opinie-, klant- en marktonderzoek kan men nog steeds terecht bij No Ties. Daarnaast wordt de dienstverlening van No ties verder uitgebreid met datamanagement, rapportages en analyses.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing