Bartel Geleijnse spreekt tijdens MarketingTroonrede over purpose

Bartel Geleijnse spreekt tijdens MarketingTroonrede over purpose
  • B2b
  • 16 sep 2019 @ 11:08
  • 10884 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Kennissessie

Op het event rondom de MarketingTroonrede op dinsdag 24 september zal ook maatschappelijk ondernemer Bartel Geleijnse – initiatiefnemer van onder meer The Colour Kitchen – zijn ervaringen delen. Want sociaal en maatschappelijk ondernemen vergt ook een aangepaste aanpak en mindset.

Op 24 september a.s. spreekt Danielle de Jonge de jaarlijkse MarketingTroonrede uit. Diverse sprekers geven een voorbeschouwing op het thema ‘de impact van marketing op Mens, Markt en Maatschappij’ vanuit verschillende invalshoeken.

Bekend was al dat Bart Brüggenwirth (founding partner b-open) en Gerrit Piksen (expert customer insight SAMR Marktvinders) zullen ingaan op het positieve effect van maatschappelijk ondernemen op de houding van afnemers ten aanzien van merk en bedrijf.

Purpose is niet iets dat je zomaar op een organisatie kunt plakken. Purpose krijg je toebedeeld door klanten. Mits deze echt is en onlosmakelijk aan de missie en cultuur van de onderneming verbonden

Daarnaast zal ‘practioner’ Bartel Geleijnse – initiatiefnemer van de sociale horeca en hospitality keten The Colour Kitschen - vertellen wat er komt kijken bij betekenisvol ondernemen. Zelf zegt hij daarover: ‘Purpose is niet iets dat je zomaar op een organisatie kunt plakken. Purpose krijg je toebedeeld door klanten. Mits deze echt is en onlosmakelijk aan de missie en cultuur van de onderneming verbonden.’

MarketingTroonrede

Na een pauze met aandacht voor de inwendige mens en onderlinge ontmoeting wordt in de vroege avond het programma voortgezet met het uitspreken van de MarketingTroonrede door Daniëlle de Jonge - auteur van het recent verschenen boek ‘Extreem Klantgericht’. Daarin gaat zij in op het belang voor organisaties om maatschappelijke impact te realiseren om relevant te blijven voor afnemers en om commerciële slagkracht te behouden.

Met het thema van dit jaar gaat de MarketingTroonrede dan ook in op zaken die het komend decennium binnen organisaties zeker een rol spelen en aandachtspunten vormen voor zowel marketeers als commercieel, innovatie en C-suite managers.  

Aansluitend is er een debat met alle aanwezigen over de betekenis van het thema van de MarketingTroonrede voor de dagelijkse praktijk van marketeers en managers van organisaties. Dit debat wordt ingeleid en begeleid door Nederlands kampioen beleidsdebatteren Huibert-Jan van Roest.

Interesse in deelname?

Deelname is mogelijk voor iedereen met interesse in het marketingvak en de impact daarvan op Mens Markt en Maatschappij. Het MarketingTroonrede event stellen we dan ook nadrukkelijk open voor marketeers en mensen met een innovatie, comerciële of algemeen managementfunctie. Meer informatie over het programma, de kosten en om aan te melden: www.marketingtroonrede.nl

Of profiteer nu van het early bird aanbod en betaal slechts € 49,00 en meld je direct aan via deze link: https://forms.gle/H6infQvJqFxwE1gWAte melden: www.marketingtroonrede.nl

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken