Peter van Balsfoort algemeen directeur BBP Media

Peter van Balsfoort algemeen directeur BBP Media
  • B2b
  • 2 sep 2019 @ 11:15
  • 8247 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune

    Redactie
    MarketingTribune
  • Personalia

Paul Petermeijer, uitgever van MarketingTribune, CustomerFirst, Twinkle en Marketingfacts, doet een stapje terug. Peter van Balsfoort volgt hem per direct op in de functie van algemeen directeur van BBP Media. Van Balsfoort startte 18 jaar geleden als stagiair en tot voor kort was hij commercieel directeur

‘Peter is een intelligente, gepassioneerde en betrokken kerel. Hij kent het bedrijf als geen ander en is jarenlang mijn rechterhand geweest. Daarom voelt deze stap ook zeer natuurlijk voor mij’, aldus Petermeijer, die er alle vertrouwen in heeft dat Van Balsfoort in staat is om BBP Media naar de volgende fase te brengen.

Petermeijer verdwijnt niet uit beeld; hij blijft meerderheidsaandeelhouder, adviseur en betrokken bij bepaalde projecten.

Redactie MarketingTribune

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken