Peter van Balsfoort algemeen directeur BBP Media
- B2b
- 2 sep 2019 @ 11:15
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Personalia
- 2 sep 2019 @ 11:15
- Redactie MarketingTribune
Paul Petermeijer, uitgever van MarketingTribune, CustomerFirst, Twinkle en Marketingfacts, doet een stapje terug. Peter van Balsfoort volgt hem per direct op in de functie van algemeen directeur van BBP Media. Van Balsfoort startte 18 jaar geleden als stagiair en tot voor kort was hij commercieel directeur
‘Peter is een intelligente, gepassioneerde en betrokken kerel. Hij kent het bedrijf als geen ander en is jarenlang mijn rechterhand geweest. Daarom voelt deze stap ook zeer natuurlijk voor mij’, aldus Petermeijer, die er alle vertrouwen in heeft dat Van Balsfoort in staat is om BBP Media naar de volgende fase te brengen.
Petermeijer verdwijnt niet uit beeld; hij blijft meerderheidsaandeelhouder, adviseur en betrokken bij bepaalde projecten.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing